صهیون ویلیامسون با هیاهوی زیادی به NBA وارد شد و در بیشتر موارد ، حداقل هر زمان که در زمین بازی بود ، مطابق با آن هیاهو بوده است. متأسفانه ، آسیب دیدگی از ناحیه زانو در اوایل دوران حضورش در تیم New Orleans Pelicans ، وی را مجبور کرد قسمت بزرگی از فصل تازه کار خود را از دست بدهد. وقتی ویلیامسون وارد زمین شد ، عالی بود اما مجبور شد یک دقیقه محدودیت را تحمل کند. هنگامی که پلیکان ها به حباب NBA در اورلاندو رسیدند ، ویلیامسون با مشکلات تهویه بیشتری روبرو شد که باعث شد هواداران باور کنند ممکن است مسئله ای وجود داشته باشد.

در حالی که تنها چند هفته به فصل نمانده است ، به نظر می رسد ویلیامسون گوشه ای کرده و در وضعیت خوبی قرار دارد. به گزارش خبرنگار اندرو لوپز ، استن ون گوندی ، سرمربی جدید پلیکانز روز دوشنبه فاش کرد که ویلیامسون تحت هیچ محدودیتی نخواهد بود و انتظار دارد که ستاره جوان 100 درصد باشد.

این برای پلیکان ها و طرفدارانشان عالی است ، که طی چند سال گذشته مجبور به مقابله با برخی از حد متوسط ​​شده اند. با ورود به این فصل ، پلیکان ها نوید وعده داده اند و آنها کاملا انتظار دارند که صهیون هسته اصلی هسته جوان باشد.

برای به روزرسانی های بیشتر NBA با ما همراه باشید ، زیرا مطمئناً با نزدیک شدن به فصل ، شما را در جریان خواهیم گذاشت.

صهیون ویلیامسون

استفان لو / آیکون Sportswire از طریق گتی ایماژ