نتفلیکس آکادمی چتر و جونو ستاره ، الیوت پیج ، که قبلاً با نام الن پیج شناخته می شد ، امروز خطاب به پیروان شبکه های اجتماعی خود برای معرفی مجدد خود. وی صریحاً گفت: “سلام دوستان ، من می خواهم با شما در میان بگذارم که من ترنس هستم ، ضمایر من او هستند و اسم من الیوت است.” “من احساس خوشبختی می کنم که این را نوشتم. اینجا هستم. در زندگی ام به این مکان رسیده ام.”

وی در ادامه با تشکر از افرادی که در طول زندگی از وی حمایت کرده اند و به او کمک کرده اند تا به این مرحله برسد ، کمک کرد. “من از مردم باورنکردنی که در این سفر از من حمایت کرده اند ابراز سپاس فراوان می کنم. نمی توانم شروع به ابراز احساسات کنم که سرانجام عشق ورزیدن به من که برای رسیدن به خویشتن خود کافی هستم قابل توجه است.”


کوین وینتر / گتی ایماژ

“من بی نهایت از بسیاری از افراد جامعه ترانس الهام گرفته ام. از جسارت ، سخاوت و تلاش بی وقفه شما برای ساختن این جهان به مکانی جامع تر و دلسوزانه متشکرم. من هر گونه پشتیبانی را ارائه خواهم داد و به تلاش خود برای “او ادامه داد. “من عاشق این هستم که ترنس هستم. و من عاشق این هستم كه كوئر هستم. و هرچه بیشتر خودم را در آغوش بگیرم و آنچه را كه هستم كاملاً در آغوش بگیرم ، بیشتر آرزو می كنم ، قلبم رشد می كند و بیشتر رشد می كنم.”

وی گفت: “برای همه افراد ترنس که هر روز با آزار و اذیت ، نفرت از خود ، سو abuse استفاده و تهدید به خشونت دست و پنجه نرم می کنند: من شما را می بینم ، شما را دوست دارم و همه تلاش خود را برای تغییر این جهان به سمت بهتر انجام خواهم داد.” نوشت.