کارل-آنتونی تاونز طی چند ماه گذشته بسیار دشوار بوده است زیرا او با از دست دادن شاید مهمترین فرد زندگی خود ، مادرش ، دست و پنجه نرم کرده است. ژاکلین کروز تاونز در ماه آوریل پس از نبرد با COVID-19 درگذشت و از آن زمان ، تاونز در مقابله با عبور از او مشکل داشت. ستاره مینه سوتا تیمبرولوز اطمینان حاصل کرده است که در طول هفت ماه گذشته به طور باورنکردنی در مورد مسائل بهداشت روان خود ظاهر خواهد شد و همانطور که توضیح داد ، بسکتبال نتوانسته است خلا the را پر کند.

در طول روز رسانه T-Wolves ، تاونز افشاگری ناراحت کننده دیگری انجام داد زیرا خاطر نشان کرد که وی شش عضو دیگر خانواده را علاوه بر مادرش ، به COVID-19 از دست داده است. پنجشنبه شب ، تاونز عموی خود را به دلیل ویروس از دست داد و اکنون ، ستاره NBA فقط می خواهد مردم را در مورد خطرات بیماری همه گیر آگاه کند.

شهرهای کارل-آنتونی

برایان روتملر / آیکون Sportswire از طریق گتی ایماژ

تاونز گفت: “من در هفت ماه گذشته تابوت های زیادی دیده ام.” “من افراد زیادی دارم که – در خانواده من و خانواده مادرم – مبتلا به COVID شده اند. من کسی هستم که هنوز به دنبال پاسخ هستم ، سعی می کنم چطور سلامتی آنها را حفظ کنم. این فقط مسئولیت زیادی با من است تا خانواده ام را بخوبی آگاه نگه دارم و تمام حرکات لازم را برای زنده نگه داشتن آنها انجام دهم. “

با در نظر داشتن همه این مصیبت ها ، واقعاً باورنکردنی است که تاونز قدرت بازی در این فصل را پیدا کرده است. در این دوران بسیار دشوار برای خانواده وی تسلیت می گوییم.

شهرهای کارل-آنتونی

برایان پیترسون / Star Tribune از طریق گتی ایماژ

[Via]