در پایان هر سال ، مشترکان Spotify در می یابند که بیشترین آهنگ های گوش داده شده و بیشترین گوش دادن به هنرمندان در 365 روز گذشته را داشته اند و امسال نیز تفاوتی نداشته است. شب گذشته ، Spotify بسته بندی امسال را منتشر کرد و نتایج برای بسیاری تعجب آور بود. توری لانز ، که از زمان شلیک گلوله به سمت مگان تی استالیون ، مورد تهاجم مردم قرار گرفته است ، علی رغم حادثه ای که گویا او را لغو کرد ، نسبت به حضور در بالای لیست بسیاری از مردم واکنش خاصی نشان داد.

الان ، انصافاً ، Spotify Wrapped خلاصه ای از کل سال جریان هر مشترک است. لغو لانز تا ژوئیه آغاز نشد – و او تازه آلبوم خود را منتشر کرده بود ، تورنتو جدید 3 در ماه آوریل ، سه ماه گوش دادن بدون گناه را ترک کرد. بنابراین ، به نظر می رسد که او تضمین شده است می خواست در بالای بسیاری از نتایج Spotify Wrapped قرار داشته باشید ، و کاملاً انعکاسی از اجرای اخیر وی با فرهنگ لغو نیست.

وی در توئیتی نوشت: “بعضی از شما در طول لیست خود در لیست پخش شرکت می کنید و متوجه می شوید که واقعاً شما را دوست ندارم.” وی در توییت بعدی دنبال کرد: “باور نمی کنم تو حتی سعی کرده ای اینگونه با ما بازی کنی.”

در اواسط ماه نوامبر ، توسط دادستان منطقه ای لس آنجلس گزارش شد که لانز به دلیل یک حمله جنایی با سلاح گرم نیمه اتوماتیک ، استفاده شخصی از اسلحه گرم و حمل اسلحه گرم بارگیری نشده و ثبت شده در یک وسیله نقلیه ، بی گناه است. در صورت اثبات جرم ، رپر کانادایی می تواند حداکثر 22 سال و هشت ماه زندان محکوم کند.