عملکرد قابل ستایش او در مبارزه مایک تایسون و روی جونز جونیور فقط آغاز کار اسنوپ داگ در صحنه بوکس بود. نه ، افسانه رپ برای یک اسپار مناسب نخواهد بود ، اما طبق گفته رایان کاوانو ، مالک مشترک تریلر ، اسنوپ با همکاری این پلتفرم یک لیگ بوکس حرفه ای به نام “The Fight Club” را تولید کرده است.

کاوانو به گفت: “این یک لیگ متعلق به پروکسیما است ، که شرکت اصلی Triller و Snoop است و این اولین رویداد از بسیاری از موارد بود.” TMZ Sports. اسنوپ مالک لیگ جدید است و همچنین در رزرو هم از مبارزان و هم از مهمانان موسیقی نقش مهمی خواهد داشت. “The Fight Club” یک رویداد اصلی دارد که گفته می شود برای او بزرگ خواهد بود ، اما کاوانو در مورد انتظارات عموم مردم تنگ نظر بود.

اسنوپ داگ ، رایان کاوانو ، باشگاه مبارزه ، بوکس ، تریلر
آلن برزوفسکی / همیار / گتی ایماژ

کاوانو گفت: “من می توانم به شما بگویم که مبارزه اصلی – هنوز نمی توانم بگویم – اما چیزی است که همه می خواهند ببینند.” “اگر فکر می کردی [Tyson vs. Jones Jr.] بزرگ است ، من فکر می کنم این از منظر اشتها در سرتاسر جهان و چیزی که مردم می خواهند ببینند حتی بزرگتر خواهد بود. “طبق یک اعلامیه مطبوعاتی ،” The Fight Club “” ارتباط افراد مشهور از زمینه های مختلف ، از رسانه های اجتماعی ستاره ها و ورزشکاران حرفه ای که به خاطر توانایی های ورزشی خود در موسیقی دانان مشهور و بازیگران مشهور و ستاره های دیگر مایل به مقابله با یک فعالیت جدید و ورود به دنیای بوکس و همچنین بوکسورهای طرفدار که خود را صعود می کنند ، مشهور هستند. “

جدای از وظایفی که در پشت صحنه به عهده خواهد داشت ، انتظار می رود که اسنوپ داگ یک بار دیگر به عنوان گوینده یک یا چند مبارزه سلطنت کند. می خواهید پیوند را در حلقه چه کسی ببینید؟

[via][via]