این پنجشنبه برای بسیاری از بازیکنان جوان بسکتبال یک روز تغییر دهنده زندگی است. البته ، ما در مورد پیش نویس NBA صحبت خواهیم کرد که تیم های زیادی را می بینید که در پایین ساکنان به دنبال تغییر ثروت خود هستند و خود را به بالای لیگ می رسانند. به نظر می رسد کلاس پیش نویس امسال بسیار چشمگیر است و با انتخاب شماره یک در پیش نویس ، تیم های مینه سوتا وولبرولز تصمیمات خود را تسریع می کنند.

طبق گفته Jonathan Givony ، کارشناس پیش نویس NBA ESPN ، تیمبرولوز ها در مورد اولین انتخاب کلی خود بحث های پیشرفته ای داشته اند و حتی اگر بتوانند خود را به عنوان یک بازیکن کالیبر فوق ستاره بدست آورند ، حتی ممکن است تصمیم بگیرند که این معامله را انجام دهند. اگر این انتخاب معامله نشود ، تیمبرولوز احتمالاً آنتونی ادواردز را از جورجیا خواهد گرفت.

آنتونی ادواردز

کارمن مانداتو / گتی ایماژ

در هر Givony:

“گفتگوهای تجاری هنوز به شدت برای این انتخاب بازی می کنند ، اما اکثر تیم های NBA اکنون این احساس را دارند که در صورت ثابت ماندن گرگ ها ، ادواردز گزینه منتخب است. او با D’Angelo Russell و Karl-Anthony Towns سازگاری موقعیتی دارد ، در حالی که Wiseman و Ball با آن سنگ بناهای حق رایانه هم پوشانی دارند. “

برخی از تحلیلگران گفته اند LaMelo Ball اولین انتخاب کلی خواهد بود ، اگرچه در این مرحله به نظر می رسد T-Wolves ترجیح می دهد یک محافظ تیراندازی تهیه کند زیرا در واقع یکی از بزرگترین نیازهای آنها را برطرف می کند.

برای به روزرسانی بیشتر از دنیای بسکتبال با ما همراه باشید ، زیرا مطمئناً آنها را به شما معرفی خواهیم کرد.

[Via]