یک چیز مهم ممکن است از اردوگاه دریم ویل ساخته شود.

اگرچه هیچ چیزی به طور رسمی اعلام نشده است ، طرفداران متقاعد شده اند که یک نفره J. Cole امشب با یک آلبوم جدید دوباره به مکالمه بازمی گردد. چیزهای زیادی برای خالی شدن وجود ندارد ، اما بیایید شایعات فعلی را کالبدشکافی کنیم.


جف هان / گتی ایماژ

بنابراین ، امروز بعد از ظهر ، در برنامه رادیویی اپل موزیک 1 از Zane Lowe ، مجری برنامه گفت که اطلاعات درونی دارد که امشب اتفاق بسیار بزرگی در راه است. پیش از اینکه فاش شود هنرمندی که پشت نسخه غافلگیرکننده قرار است فردا در نمایش خود حضور داشته باشد ، گفت که “چیزی بزرگ” هواداران را خوشحال می کند. همانطور که تصور می کنید ، مردم با فرضیات کمی دیوانه شده و نام هایی را در شبکه های اجتماعی پرتاب می کنند. برخی از بلندترین سر و صداها مربوط به جی کول بود که ظاهراً رابطه ای کاملاً سازگار با 9 دسامبر دارد.

همانطور که بسیاری اشاره کردند ، رپر بزرگ شده کارولینای شمالی قبلاً دو آلبوم در 9 دسامبر منتشر کرده است. جنگل هیل درایو 2014 در سال 2014 و 4 فقط Eyez شما در سال 2016. آیا او امشب می تواند یک قطره یا احتمالاً آلبوم دیگری را برنامه ریزی کند؟ حدس می زنم که باید چشمهایمان را پوست کنده نگه داریم.


برایان استفی / گتی ایماژ

فعلاً اینها فقط شایعه است. هیچ چیز تأیید نشده و حتی قطعی نیست که امشب اتفاقی می افتد. با این حال ، Zane Lowe شهرت زیادی برای حمایت از خود دارد ، بنابراین احتمالاً او مجازات نمی کند. آیا جی کول است … چه کسی می داند؟ امیدوارم ، همه ما گوش خواهیم داد سقوط چند ساعت دیگر. انگشتان عبور کرد.