اگرچه به طور کلی به عنوان یکی از دوست داشتنی ترین هنرمندان هیپ هاپ دیده می شود ، اما Chance The Rapper رسما در انتهای مدیر مورد تحقیر قرار می گیرد. طبق گزارشی از Pitchfork ، مدیر سابق Chano ، پت کورکوران ، که برای برخی به عنوان Pat The Manager شناخته می شود ، در حال شکایت از Chance به دلیل نقض قرارداد است – قراردادی که قیمت سنگین چند میلیون دلاری را با خود به همراه دارد.

ظاهراً ، در این دادخواست ادعا شده كه چنس توافق شفاهی را نقض كرده و طی آن مشخص شده است كه وی 15 درصد از سود خالص خود را به كوركوران پرداخت خواهد كرد. وکلای کورکوران همچنین ادعا کردند که توافق نامه شفاهی در اصل در سال 2013 منعقد شده بود ، و گفته می شد که تا آوریل سال 2020 مورد احترام بوده است. در آن زمان ، چانس اقدام به رهایی از خدمات کورکوران کرد ، با کاتالیزور اصلی استقبال کم لطف از بدخیم وی آلبوم روز بزرگ – آلبومی که با فراخوانی ساده نام خود باعث تمسخر دسته جمعی می شود.

شانس رپر

جف کراویتز / FilmMagic / گتی ایماژ

همانطور که در رونویسی دادخواست Pitchfork مشاهده شد ، Corcoran در ابتدا نسبت به اعلام آزادی Chance برای روز بزرگ ، که در اصل بدون مشورت مستقیم در فوریه 2019 رونمایی شد. در این دادخواست آمده است: “كوركوران با اعلام انتشار هر آلبومی حتی قبل از شروع مراحل ضبط یا نوشتن مخالفت كرد ، چه رسد به اینكه به طور اساسی به اتمام برسد.” “با تشدید موضوع ، تلاش های ضبط بنت توسط جلسات استودیوی غیرمولد و بی انضباط به خطر افتاد.”

Corcoran همچنین شروع به چند ضربه نهایی در روز بزرگ ، ضربه زدن به آخرین کار شریک سابق خود را با برخی از لگال های تند و تیز. “به تعویق انداختن و تلاش های غیررسمی ، که توسط جالباسی های مختلف و بدون علاقه به کار سخت نوشتن و ضبط ادامه یافت ، منجر به تولید یک محصول سبک با کیفیت پایین تر ، انحراف کامل از روند دقیق نوشتن شد که باعث شهرت بنت برای بازی در کلماتش شد. و عقل ، “خوانده می شود ، ارزیابی مشترک توسط بسیاری از منتقدان.

متأسفانه ، کورکوران ادعا می کند که چنس وی را به دلیل استقبال گرم از آلبوم مقصر دانسته و در عین حال معتقد است که این ایده وی برای رپر است که از کانون توجه فاصله بگیرد. در این دادخواست آمده است: “سرانجام بنت كوركوران را به خاطر قضاوت صادره توسط طرفدارانش مقصر دانست ، نه اينكه بپذيرد عدم فداكاري وي باعث نابودي پروژه شده است.” در اصل ، این دادخواست تا حد زیادی در قالب بندی پیش می رود روز بزرگ به عنوان یک شکست در همه جبهه ها ، و از آنجا که ماهیت غیررسمی شلیک خود را دارد ، کورکوران اکنون به دنبال 3 میلیون دلار برای کمیسیون از 10 روز ، اسید رپ ، و روز بزرگ ، و همچنین درآمد حاصل از Live Nation Touring و ظاهر Chance در Rhythm & Flow فصل 2.

شکست کامل دادخواست را در اینجا بخوانید.

[via]