نه از زمان انتشار Jingle All The Way’s “Turbo Man “یا احتمالاً Furby محصولی کاملاً جذاب مانند بازار پلی استیشن 5 سونی را در خود جلب کرده است. و از آنجا که COVID-19 خرده فروشان را مجبور کرد که کل سهام خود را به صورت آنلاین منتقل کنند ، هرج و مرج بعدی که منجر به بزرگترین نمایشگرهای خرید مدرن شد تاریخچه: بین سلطانگران برای سلطنت آزاد برای رها کردن ربات هایشان و عدم اطمینان عمومی در مورد زمان و تاریخ افت ، امنیت یک PS5 حداقل کاری دشوار بوده است.

پلی استیشن 5

جاستین سالیوان / گتی ایماژ

سونی با دیدن اینکه بسیاری از مردم در گرد و غبار رها شده اند ، وجوه نقدی زیادی را در اختیار شما قرار می دهند و در ازای آن چیزی جز باد دریافت نمی کنند ، سونی خود را مجبور به صدور بیانیه آشتی جویانه در شبکه های اجتماعی کرد. و در حالی که لحن آنها واقعاً اطمینان بخش بود ، بسیاری از آنها شركت خود را به دلیل كم کاری برای جلوگیری از شایع كردن پوست سرها و فروشندگان به سرعت شكست دادند. غول بازی در هر دو صفحه خود در ایالات متحده و کانادا می نویسد: “ما می خواهیم از گیمرها در همه جا تشکر کنیم که PS5 بزرگترین نسخه کنسول ما را تا کنون ارائه داده است.” “تقاضا برای PS5 بی سابقه است ، بنابراین ما می خواهیم تأیید کنیم که موجودی PS5 بیشتری قبل از پایان سال به خرده فروشان وارد می شود – لطفا با خرده فروشان محلی خود در ارتباط باشید.”

البته ، این بدان معنا نیست که امن کردن کنسول آسان تر خواهد شد. اگر علاقه مند به داشتن حتی کوچکترین شانس باشید ، باید همان روند هوشیارانه اعمال شود. برای اطلاع از کاهش احتمالی عرضه ، حتماً به خرده فروشان محلی خود توجه داشته باشید ، اگرچه از دیدن فروش آنها در عرض چند دقیقه تعجب نکنید. اما هر جا اراده وجود داشته باشد ، مطمئناً راهی وجود دارد. آیا هنوز توانسته اید PS5 را تأمین کنید یا اینکه منتظر سال آینده باشید که هیاهو کمی کمرنگ شود؟ یا فکر می کنید وقتی Boosie Badazz یک کلمه اخطار راجع به کنسول آرزو شده اخطار داد چیزی بود؟