گفته می شود که سلنا گومز با “جیمی باتلر” ستاره میامی هیت چند “قرار ملاقات غیرمعمول” رفته است ، اما او اصرار دارد که هنوز خیلی مجرد است. یک منبع تأیید کرد که پس از مشاهده با هم در لوسیان ، رستورانی در دهکده شرقی نیویورک ای! که این جفت در حال دیدن یکدیگر هستند ، اما هنوز برچسب وضعیت خود را قرار نداده اند.

این منبع تصریح کرد که در حالی که این دو با یکدیگر آشنا شده اند ، اما آنها منحصر به فرد نیستند و گومز قصد دارد “گزینه های خود را باز نگه دارد ، اما در چند ملاقات با جیمی بوده است و فکر می کند که او یک پسر عالی است.”

این منبع ادامه داد: “آنها چند بار در حالی که سلنا در شهر نیویورک بود پاتوق کردند.” “جیمی از او خواست که به شام ​​برود و آنها اوقات خوبی را سپری کردند. این بسیار راحت است و او می تواند ببیند که کجا پیش می رود ، اما هنوز حل نشده است. او در حال حاضر مجرد است اما به تازگی برای دیدار دوستانه بیشتر است.” خودی همچنین اشاره کرد که از زمان جدایی او از The Weeknd ، “دوستانش می خواهند او را همیشه تنظیم کنند اما او عاشق مجرد بودن است.”

گومز طی چند هفته گذشته در نیویورک اقامت داشته و از مجموعه طنز آینده خود در Hulu فیلمبرداری کرده است فقط قتلها در ساختمان با مارتین شورت و استیو مارتین ، و قصد دارد تا زمان پایان فیلمبرداری در آنجا بماند – وقت زیادی را برای قرارهای بیشتر با ستاره NBA باقی می گذارد.

[via]