در حالی که فصل NBA تنها حدود یک ماه دیگر باقی مانده است ، تیم های زیادی در سراسر NBA از پیراهن های مورد انتظار City Edition خود رونمایی می کنند. یکی از اولین تیم هایی که این کار را انجام داد لس آنجلس لیکرز بود که تیم خود را تا سال 1960 برمی گرداند. در همین حال ، تیم هایی مانند San Antonio Spurs و Oklahoma City Thunder نیز پیراهن های جدید خود را به نمایش گذاشتند و در بیشتر موارد ، هواداران از آنچه می دیدند راضی بودند.

اکنون ، بوستون سلتیکس به روحیه City Edition تبدیل می شود زیرا اخیراً در توییتر ظاهر شده و لباس های کاملاً جدید خود را به نمایش گذاشته است. همانطور که در توییت های زیر مشاهده خواهید کرد ، پیراهن ها از بنرهای تیمی متعددی که حق رای دادن در عرصه خود دارند الهام گرفته شده اند. البته سلتیکس 17 عنوان قهرمانی NBA دارد و این سابقه منجر به پیراهن هایی شده است که در زیر مشاهده می کنید.

با توجه به ماهیت اولیه این پیراهن ها ، به نظر می رسید بسیاری از طرفداران از طراحی کاملا ناراحت شده اند. همانطور که در توییت های زیر مشاهده خواهید کرد ، برخی احساس می کردند می توان برای این کار تلاش بیشتری کرد ، در حالی که طرفداران دیگر در واقع بیان کردند که با توجه به اینکه زیبایی بنر را تکرار می کنند ، چقدر از این کار لذت می برند.

برخی از واکنشهای مربوط به این موارد را بررسی کرده و نظرات خود را در مورد لباس فرم در توضیحات زیر با ما در میان بگذارید.