پس از چند روز بحث برانگیز در شبکه های اجتماعی ، سامر واکر با یک پیام مستقیم به هر کسی که ممکن است فکرش را بکشد تا از او برای گرفتن لطف استفاده کند ، بازگشت. جمعه گذشته (27 نوامبر) ، سامر در حالی که دوست پسر مجدد خود لندن On Da Track را به دلیل عدم قدم گذاشتن به بشقاب در دوران بارداری خود ، محکوم به استوری اینستاگرام خود کرد. آنچه در پی آمد طوفانی از انتشار پست های لندن و مادران فرزندانش در شبکه های اجتماعی بود ، زیرا به نظر می رسد همه آنها مستقیم یا ظریف در مورد یکدیگر صحبت می کنند – اما درام به اندازه کافی از این درام برخوردار بوده است.

“با احترام ، هیچ کس از من چیزی نمی خواهد ،” بیش از آن خواننده در اینستاگرام نوشت. “من امسال به اندازه کافی پول ، عشق کافی ، وقت کافی ، لطف کافی و تلاش کافی داده ام. من متشکرم برای هیچ کس الاغ ناسپاس کار دیگری نمی کنم.” او نظرات خود را خاموش کرد و مشخص نکرد که ، اگر کسی به طور خاص ، این یادداشت برای چه کسی باشد ، اما باعث شد طرفداران حدس بزنند.

در میان جنجال لفظی بین سامر واکر و دو تن از پروانه های فرزندانش ، لندن اظهار داشت که او قصد ندارد درگیر شود. وی نوشت: “من اجازه نمی دهم احساسات شدیدتر ، ادامه روایت های نادرست و اتهامات مرا بی احترامی به مادران هیچ كدام از فرزندانم كنم.” “من بچه هایم را خیلی دوست دارم و در حال حاضر برای اطمینان از ایمنی و کیفیت زندگی فرزندانم هر کاری را که در توان دارم (قانونی) انجام می دهم. نمایش اولویت من نیست ، فرزندانم هستند.” پست تابستان را در زیر بررسی کنید.

Summer Walker ، London On Da Track ، Baby Mama ، Pregnant ، Instagram ، Galactawhore
اینستاگرام