او ممکن است از اولین فرزند خود حامله باشد ، اما این بدان معنی نیست که سامر واکر آماده است تا سرعت خود را کاهش دهد. خواننده R&B روز چهارشنبه (9 دسامبر) اعلام کرد که برچسب خود را با نام Ghetto Earth Records – اثری از Interscope Records – راه اندازی کرده است. او نه تنها در زمینه راه اندازی برچسب کار کرده است ، بلکه واکر اولین هنرمند خود را نیز امضا کرده است.

این خواننده در بیانیه ای گفت: “من با گتو زمین آمدم زیرا زمین گتو است.” “من نمی خواهم بر موسیقی هنرمندم كنترل كنم. من می خواهم كه آنها در همه كارهایی كه ارائه می دهند كاملاً درگیر باشند. من فقط اینجا هستم تا آنها را پشتیبانی كنم و به آنها كمك كنم تا به هرجایی كه زندگی می كنند برسند. ”

NO1-NOAH اولین هنرمند گتو زمین است و او از آغاز سفر با واکر و تیمش بسیار هیجان زده است. NO1 گفت: “من از نشان دادن موسیقی خود و آنچه که من ارائه می دهم بسیار هیجان زده هستم.” “من احساس می کنم در تیم تابستان هستم ، Ghetto Earth Records خانه مناسبی برای من است تا بتوانم به عنوان یک هنرمند خلاق باشم. او واقعاً درک می کند که یک هنرمند واقعی چیست ، زیرا او خودش یک هنرمند است. من آزادم در اینجا ایجاد کنید ، و همیشه به عنوان یک هنرمند احساس بسیار خوبی است که می توانید برای تیمی موسیقی بسازید که صدایی را که می خواهید ایجاد کنید ، بدست آورد. “

NO1-NOAH در Summer’s ظاهر شد حیات بر روی زمین EP گفته می شود که آهنگ بعدی وی ، “Ridin For My Love” ، جمعه (11 دسامبر) کاهش می یابد.

[via]