همانطور که London On Da Track خروج خود را از درام بین مادران فرزندانش ایجاد می کند ، سامر واکر و ابونی ایووری همچنان به بازی های آنلاین می پردازند. سامر به تازگی پس از ماه ها رابطه دو جانبه و دوباره ، شایعات باردار بودن با فرزند تهیه کننده را تأیید کرده است. در طول روابط سامر و لندن ، مادران سایر فرزندان وی ابراز شکایت کرده اند که وی برای بچه هایش در آنجا نبوده است و در حالی که این ادعا را رد می کردند ، زنان ثابت قدم بودند ، حتی با سامر واکر اختلاف نظر داشتند.

Summer Walker ، Eboni Ivorii ، لندن در پیست دا ، نوزادان ، کودکان ، نوزادان مادر ، بارداری ، داستان اینستاگرام ، گوشت گاو ،
پرنس ویلیامز / همیار / گتی ایماژ

چند روز پیش ، خواننده برنده جایزه فاش کرد که او و لندن با هم مشکلی دارند ، او را “bum ass n * gga” خواندند و القا کردند که او از مسئولیت های خود مراقبت نمی کند. به زودی ، ابونی ایووری ، یکی از فرزندان مادر لندن ، با انتقاد از سامر و برخی اظهارات وی ، باعث فوران یک گوشت گاو پر از شبکه های اجتماعی شد.

روز دوشنبه (30 نوامبر) ، سامر با حضور در استوری اینستاگرام خود چند ایده را به اشتراک گذاشت. وی نوشت: “Mf واقعاً پول می پرستد ، دیوانه است ، پول بیش از همه چیز را می کشد.” “بیش از یو دوستان یو خانواده ، یو بچه ها ، پول بیش از یو خود. F * ck صداقت ، f * ck خود عشق ، مراقبت از خود ، تکامل ، رشد ، شفا تا زمانی که پول دارید؟ مفهوم عجیب و غریب برای درک.”

ابونی در حمله به خواننده یک ضرب و شتم را از دست نداد. او پاسخ داد: “یو 2 نفر اول با من تماس می گیرند و همه شکستند. این همه خوب است.” “حالا شما می خواهید b چشمگیر باشید و دلسوزی می خواهید. لطفا B * tch.” وی افزود: “سگ خاک آلود خاک آلوده”. بعد از اینکه سامر نوشت که نمی داند چطور می تواند این زمان را بگذراند ، ابونی گفت: “از آن بینی استفاده کن و یو را بیرون کشید تا سگ کثیف را بیرون بکشی.” در حال نمایش در حال اجرا را در زیر بررسی کنید.

Summer Walker ، Eboni Ivori ، لندن در پیست دا ، گوشت گاو ، استوری اینستاگرام ، نوزادان ، کودکان ، بارداری
اینستاگرام

Summer Walker ، Eboni Ivori ، لندن در پیست دا ، گوشت گاو ، استوری اینستاگرام ، نوزادان ، کودکان ، بارداری
اینستاگرام