در اخیر حضور در Snapchat ، خوش شانس آمریکا ، باراک اوباما ، رئیس جمهور پیشین ، اعتراف کرد که دخترش ، ساشا ، 19 ساله ، در آن سن است که بسیار سرحال است و نمی تواند با والدینش موسیقی را به اشتراک بگذارد. او فاش کرد که ساشا یک لیست پخش “خصوصی” SoundCloud دارد که از اشتراک با او امتناع می ورزد.

از زمان خروج از کاخ سفید ، هر دو دختر باراک موفق شده اند برخی از شرایط عادی را در زندگی بزرگسالان خود پرورش دهند ، از حضور آنلاین آنها. در حقیقت ، ساشا اخیراً موفق به کسب موفقیت در TikTok شد ، پس از آنکه ویدیویی از رپ او به همراه آهنگ City Girls پخش شد. باراک ترجیح داد در این مورد توضیحی ندهد. با این حال ، او فاش کرد که بیش از هر چیز دیگر ، ساشا حریم خصوصی SoundCloud خود را بسیار جدی می گیرد.

وی گفت: “ساشا از موسیقی خود محافظت بیشتری می کند.” “چیزهای خاصی در SoundCloud وجود دارد. او مانند یک لیست پخش خصوصی دارد.” او توضیح داد که ساشا به سادگی فکر نمی کند با نوع موسیقی که گوش می دهد لگن است. او گفت: “او همه آنها را با من به اشتراک نخواهد گذاشت ، زیرا مطمئن نیست که من به اندازه کافی مفصل ران هستم. اما مرد ، من برای یک پیرمرد نگه می دارم.”

او نیست به طور کامل اگرچه از ورودی مربوط به موسیقی ساشا مستثنی است – او فاش کرد که او به او کمک کرده است تا لیست پخش خودش را در Spotify تهیه کند. وی گفت: “لیست های پخش پایان سال من ، این موارد جدید است. در آنجا ، اعتراف می کنم که در طول سال با مالیا و ساشا مشورت می کنم.” “من دائماً موسیقی آنها را گوش می دهم ، گاهی اوقات به درخواست و گاهی فقط به همین دلیل است که در خانه ما فریاد می زند. بنابراین ، می دانید ، من برخی از گرایش ها را انتخاب می کنم.”


تراشه Somodevilla / گتی ایماژ

[via]