زلاتان ایبیله ، متولد Omoniyi Temidayo Raphael ، یک خواننده و آهنگساز نیجریه ای است که با موسیقی جذاب و جذاب خود در صنعت موسیقی موج می زند. زلاتان پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان ، در سال 2011 شروع به ساخت موسیقی کرده است ، از آن زمان چندین آهنگ از جمله آهنگ های “Am I a Yahoo Boy” و “Bolanle” و همچنین اولین آلبوم خود را رها کرده است. زانکو، در سال 2019.

گرایش های موسیقی زلاتان با داشتن یک کشیش برای یک پدر ، با نواختن طبل در کلیسای وی آغاز شد. او به دی جی پل گفت ، “پدر من یک کشیش است و من در کلیسا طبل می نواختم ، بنابراین من قبلاً ایده ای در مورد ضرب و شتم و کلیدی بودن داشتم.” زلاتان ادامه می دهد و در مورد چگونگی شروع به ساخت موسیقی هنگامی که فقط دو پیراهن به نام خود داشت ، صحبت کرد و داستان الهام بخش خود را از پارچه غنی سازی ، که اغلب در آهنگ های خود لمس می کند ، روشن کرد.

تازه وارد صنعت قبلاً همکاری های چشمگیری را انجام داده است ، از جمله همکاری با Burna Boy در اوایل سال جاری در آهنگ خود ، “Killin Dem” و تعداد انگشت شماری با DaVido ، مانند “Sweet in the Middle” و “Bum Bum.”

این زوج در ادامه به بحث درباره جنبش #EndSARS که در نیجریه در جریان است ، می پردازند ، در آن شهروندان به تیم ضد سرقت این کشور اعتراض می کنند ، شاخه ای از پلیس که با استفاده از قدرت خود شهروندان را آزار می دهد و کارهای دیگری انجام نمی دهد. زلاتان درباره آنها می گوید ، “آنها روی سارقین تمرکز نمی کنند ، به همین دلیل است که مردم اعتراض می کنند ، آنها باید به سارقین بپردازند ، اما در عوض ، آنها به پسرهای جوان نگاه می کنند که تازه به نظر می رسند.” در ابتدا که SARS برای محافظت از مردم در برابر سرقت ها تشکیل شده است ، اغلب افرادی هستند که خود اقدام به سرقت می کنند ، و شهروندان را وادار می کند که دولت را برای لغو نیروی پلیس فراخوانند.

برای شنیدن اطلاعات بیشتر از زلاتان و دی جی پل ، قسمت کامل بالا را تماشا کنید. هفته های گذشته را بررسی کنید رادیو مافیا اپیزود مربوط به داستان نویسی با حضور اریک بلینگر ، ترانه سرا و خواننده برنده جایزه اسکار ، اینجا کلیک کنید.