نیت رابینسون پس از اینکه توسط جیک پل ناک او شد ، در حال حاضر مسخره اینترنت است. بله ، یوتیوب جیک پل. این لحظه شرم آوری بود که برای دیدن جهان پخش شد و اکنون ، او یک موضوع پرطرفدار در توییتر است.

کلیپ KO تحقیرآمیز Nate بلافاصله در رسانه های اجتماعی در زمان واقعی پخش شد. جیم جونز ، ریک راس و بسیاری دیگر لحظه تکان دهنده را لرزاند. با این حال ، روزای یک پسر ایستاده است و منتظر ماند تا اینکه فهمید نیت رابینسون خوب است تا اینکه به خودش اجازه داد از این لحظه لذت ببرد. راس در حالی که آشکارا سعی داشت جلوی خنده را بگیرد گفت: “اکنون ما می دانیم که او خوب است ، ما می توانیم از سرگرمی لذت ببریم.”

علی رغم شوخ طبعی در حذفی ، راس قصد نداشت به خیز الگوی رفتاری که در جدول زمانی جاری شده بود کمک کند. درعوض ، او هنگامی که به دنبال ارج نهادن به میراث بسکتبال بازیکن سابق NBA بود ، به رابینسون چند تشویق پیشنهاد داد.

راس در حالی که به مجموعه پیراهن های خود در کمد لباسش نگاه می کرد ، گفت: “من پیراهن نیت رابینسون را پیدا کردم تا امروز آن را بپوشم.” “شما همه چالش Nate Robinson را در پیش گرفتید. آنها مرد را انتخاب کردند. این طلوع من است ، مرد”. به نظر می رسد که راس به جای مارک WingStop کمی نگران Nate Robinson بود.

وی گفت: “من پیراهن نیت رابینسون را پیدا کردم زیرا این گه درست نیست. شما همه کارهای من را اشتباه انجام دادید. شما می دانید که او در حال تبلیغ WingStop بود.” متأسفانه ، راس پیراهن رابینسون را ندارد اما به این ورزشکار رزمنده پیشنهاد داد که 50 قطعه بال را انتخاب کند.

“من هنوز هم می خواهم شما بروید 50 قطعه WingStop تهیه کنید و راهی برای لذت بردن از روز پیدا کنید. همه الگوهای رفتاری در جریان است. همه رو به پایین هستند ، الاغ بالا. من آن را دریافت می کنم. من آن را دریافت می کنم. من آن را دریافت. اما نیت ، تو به آنجا رفتی و برایت یک چک گرفتم. فقط به نکات مثبت نگاه کنید. “