بزرگترین رئیس بودن می تواند سخت گیر باشد. این کار ساده ای نیست و می تواند بر سلامتی فرد تأثیر بگذارد. ریک راس این دست اول را می داند. طی چند سال گذشته ، ترسهای سلامتی روزای پس از تشنج ، خبرساز شده است. در کشوری مانند آمریکا ، که مراقبت های بهداشتی مقرون به صرفه برای همه در دسترس نیست ، راس اکنون با استفاده از سیستم عامل خود به میلیون ها کشور دیگر کمک کرده است.


شانسی یه / پاتریک مک مولان از طریق گتی ایماژ

Jetdoc ، یک بستر دیجیتال مراقبت های بهداشتی است که می تواند افراد را به متخصصان مراقبت های بهداشتی دارای مجوز در چند دقیقه متصل کند ، به تازگی برای همکاری استراتژیک با Rozay همکاری کرده است. خواننده رپ اکنون یک شریک ، مشاور و سخنگوی سهام عدالت خواهد بود و در کمپین های خلاقانه ، تبلیغات و موارد دیگر ظاهر می شود.

“بعنوان یک هنرمند فعال و تاجر ، اغلب وقت مراجعه به پزشک را ندارم. بهانه می آورم و مراقبت های بهداشتی خود را در اولویت کارهای خود قرار می دهم. Jetdoc یک گزینه مناسب و مقرون به صرفه برای مراجعه به مطب پزشک است. برای من ریک راس در بیانیه ای درباره خود گفت: “این واقعاً آینده مراقبت های بهداشتی است. من می خواستم بخشی از توانمندسازی مردم برای کنترل سلامتی خود بدون توجه به شرایط آنها باشم. جتدوک قدرت مدیریت سلامتی ما را به دست خود ما می گذارد.” درگیر شدن با شرکت.

انتظار می رود تاییدیه های Jetdoc را از به روزرسانی های روزانه راس از برج های بلیر مشاهده کنید.