ریک راس قبلاً در Verzuz شرکت کرده است ، چند ماه پیش در مقابل 2 Chainz قرار گرفته بود. با این حال ، به نظر می رسد که او ممکن است علاقه مند به بازگشت به فصل دوم باشد ، و در مورد چهره بالقوه TI

TI در ابتدا قرار بود به مصاف Jeezy برود اما در تصمیم لحظه آخری ، Swizz Beatz و Timbaland موفق به دریافت تاییدیه Gucci Mane شدند ، و Guwop را جایگزین پادشاه جنوب کردند. در حال حاضر ، Jeezy و Gucci Mane رو در روی هم قرار گرفته اند و نکته را بدون حریف رها می کنند. به نظر می رسد یک مرد در حال قدم زدن است ، احتمالاً علاقه مند است دوباره وارد حلقه شود.

ریک راس در Instagram Stories با برچسب گذاری برچسب های گوچی مانه ، جیزی و TI گفت: “این نکته را بررسی کنید … نکته کسب و کار ناتمامی داشت. ما باید کار را بسنجیم. “

ما هرگز ندیده ایم که یک هنرمند برای بار دوم به Verzuz برگردد. از این گذشته ، ما بزرگترین بازدیدهای ریک راس را قبلاً شنیده ایم. آیا او برای شکست TI چیز بیشتری در اختیار دارد؟


جانی نونز / گتی ایماژ

تاکنون ، تیپ پاسخی نداده است. او پیشنهادات Verzuz را به چپ و راست ارائه می دهد و نبرد با Jeezy را می پذیرد. با این حال ، شرایط تغییر کرده است و اکنون ، او باید به مصاف حریف دیگری برود. آیا ریک راس مرد مناسبی برای این کار است؟

به نظر شما چه کسی باید با نکته روبرو شود؟