معلوم شد که ریحانا خواهد کرد نه پیوستن به جهان مارول. این خبر به خصوص برای طرفداران ریحانا که بی صبرانه منتظر افتادن بالاخره آلبوم او بودند ، ناامیدکننده است و اکنون باید با این نابودی غیر منتظره روبرو شوند. نام او به طور نامعلومی به لیست بازیگران اضافه شد پلنگ سیاه 2 در Google – با کسب رضایت قاطع طرفداران Riri و Marvel ، در می یابیم که کل ماجرا یک حقه بود – در این میان یک موضوع دلخراش است.

اگرچه هرگز به طور رسمی توسط تیم ریحانا یا مارول تایید نشد که وی در این فیلم بازی خواهد کرد ، اما چند روز است که طرفداران از ایده آن سر و صدا می کنند. ای! اخبار با این حال اخیراً از این شایعات تقلید کرده و روشن کرده است که ریحانا هیچ برنامه ای فوری برای بازی در فیلم های آینده ندارد ، چه رسد به فیلمی که احتمالاً یک فیلم پرطرفدار باشد.

شکی نیست که دیدن او در آینده پلنگ سیاه دنباله یکی از بهترین اخباری است که در سال 2020 شنیده ایم. متأسفانه ، این چنین نخواهد بود.

کارولین مک کریدی / گتی ایماژ

تولید پلنگ سیاه 2 قرار است در آتلانتا ، تابستان 2021 ، با تاریخ اکران موقتاً در سال 2022 آغاز شود. گرچه شاهد هیچ شخصیت مشهوری از ریحانا نخواهیم بود ، اما انتظار می رود چهره های آشنا از سلف فیلم را ببینیم.

در صورت از دست دادن آن ، ریحانا تنها کسی نبود که به دروغ در مورد درگیری با این خبر شایع شده است. همچنین صحبت از بیانسه با موسیقی متن بود که سرانجام در ماه ژوئن تکذیب شد.

[via]