تنها رابطه ای که بیشتر ما راب کارداشیان به یاد می آوریم ، رابطه بسیار آشفته ای است که او با بلاک چینا داشت ، بگذارید صادقانه بگویم. درام روابط ناپایدار و نامرتب آنها بین سال های 2016 و 2017 به همان اندازه سرگرم کننده و نمادین بود. فرهنگ پاپ از آنها به خاطر مشارکت هایشان تشکر می کند. اما فراتر از آن ، کارداشیان در سال 2012 و حتی رابطه کوتاهی با خواننده ترانه “بیوه سیاه” ، ریتا اورا داشت او فراموشش کرد

در حالی که اخیراً با ساندی تایمز ، از اورا در مورد رابطه گذرا با کارداشیان س askedال شد که وی در پاسخ گفت: “اوه ، من این موضوع را فراموش کردم”. او با افزودن اینکه یک بار یادآوری شد ، خاطرات بسیار خوبی از رابطه آنها دارد و به سرعت نجات داد – چیزی که من فقط می توانم تصور کنم سیلی به سر او بود.

وی توضیح داد: “این کار بسیار کوتاه مدت بود.” “من خیلی جوان بودم و سرگرم کننده بود. حدس می زنم بسیار سرگرم کننده بود. این چیزی است که من به خاطر می آورم.” ابتدا اورا و کارداشیان در تابستان 2012 شایعات مربوط به دوست یابی را برانگیختند ، اما در پایان خواستند که نوامبر همان سال آن را ترک کند. یک منبع داخلی در زمان جدایی آنها فاش کرد: “واقعاً ناراحت کننده است … آنها واقعاً یکدیگر را دوست داشتند اما با زندگی او در لس آنجلس و او در لندن ، برقراری رابطه غیرممکن بود.”

این روزها ، کارداشیان دوست دختر جدیدی دارد ، آیلین ژیزل ، که گفته می شود او از ماه آگوست با او ملاقات کرده است. “خواهران راب متوجه شدند که او خوشحالتر است و آنها موفق شدند این مسئله را از او دور کنند که او با شخصی که دوست دارد صحبت می کند اما این تنها چیزی بود که آنها می توانستند بدست آورند. آنها فضای خود را به او می دادند ، اما حالا که اینجا وجود دارد آنها بیشتر او را کباب خواهند کرد “، یک منبع در آن زمان فاش کرد.

“اگر جدی باشد ، آنها می خواهند فوراً با او ملاقات کنند. آنها از او بسیار محافظت می کنند … تنها برادر کارداشیان داشتن مزایای خود را دارد. اما همچنین هر زمان که او شروع به خواستگاری با یک دختر می کند ، احساس طاقت فرسایی می کند ، البته خواهرانش دوست دارم همه جزئیات را بدانم. به خصوص از آنجا که Dream اکنون در تصویر است ، دیگر فقط مربوط به راب نیست. “

[via] + [via]