ریتا اورا ، خواننده “فقط تو را می خواهم” از آخر هفته گذشته که برای یک جشن تولد 30 سالگی در لندن برگزار شد ، با واکنش های جدی طرفداران روبرو شده است. مطابق با سرگرمی امشب ، 30 نفر از نزدیکترین دوستان اورا حضور داشتند ، از جمله کارا دلوین ، علی رغم اینکه انگلیس در قفل اجباری بود.

اورا پس از اینکه فهمید پس از مخفی نگه داشتن مهمانی اش در آب گرم است ، از طریق استوری اینستاگرام خود عذرخواهی کرد. در حالی که بسیاری از طرفداران او ترجیح داده اند عذرخواهی وی را بپذیرند ، یکی از مجریان رادیو دوون ، انگلیس با کمال لطف رفتار می کرد.

اورا از طریق اینستاگرام نوشت: “سلام به همه ، من برای جشن 30 سالگی خودم در یک جمع کوچک با برخی از دوستان شرکت کردم.” “این انگیزه لحظه تصمیم گیری بود که با دیدگاه نادرست تصمیم گرفته شد که ما از قفل خارج می شویم و این خوب خواهد بود. من عمیقا متاسفم که قوانین را نقض کردم و به نوبه خود درک می کنم که این باعث می شود مردم در معرض خطر قرار گیرند. خطای قضاوت جدی و غیرقابل توجیه. با توجه به محدودیت ها ، من می فهمم که این اقدامات چقدر غیرمسئولانه بوده و مسئولیت کامل را بر عهده می گیرم. “

وی ادامه داد: “من به ویژه احساس ناراحتی می کنم که می دانم مردم چقدر برای مبارزه با این بیماری وحشتناک تلاش کرده اند و از فداکاری هایی که مردم و مشاغل برای کمک به حفظ امنیت همه ما کرده اند کاملاً آگاه هستم” “حتی اگر این کار درست نکند ، من می خواهم صمیمانه عذرخواهی کنم.” علاوه بر عذرخواهی ، اورا داوطلبانه 10 هزار پوند جریمه جمع شدن خود را پرداخت کرد.

روز سه شنبه ، دی جی بن کلارک پس از پخش قطعه “I Will Never Let You Down” ، به شنوندگان اعلام کرد که دیگر آهنگ های اورا را در ایستگاه خود پخش نمی کند. وی گفت: “من نمی توانم به جای هیچ مجری دیگری از رادیو Exe صحبت كنم ، اما از همین حالا ، برای آینده قابل پیش بینی ، هیچ كدام از آهنگ های او را پخش نمی كنم.”

وی ادامه داد: “نمی توانی سرت را گرد کنی؟ ذهن دست و پا می زند.” “دختر 11 ساله من شب دیگر به من گفت:” پدر ، آیا یکی از دوستان من می تواند بعد از مدرسه دور بیاید؟ ” “نه! ما در یک قفل هستیم!” اگر یک کودک 11 ساله بتواند او را سر و صدا کند ، مطمئناً ریتا می تواند … اگر شما یک طرفدار بزرگ ریتا اورا هستید ، مطمئن هستم که حتی شما می توانید ببینید من از کجا می آیم. “

[via]