این صنعت در سوگ مرگ یک هنرمند دیگر در حال ظهور است زیرا گزارش شده است که Bandgang Paid Will درگذشت. جزئیات مربوط به مرگ رپر 27 ساله دیترویت کم است ، اما منابع مختلفی از جمله اعضای بندگانگ مرگ وی را به صورت آنلاین تایید کرده اند. گزارش شده است که پیل وید مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد. این فاجعه دومین کشته شدن خدمه در ماههای اخیر است که BandGang Jizzle P ، یا معروف به Bandgang AJ ، در اواخر سپتامبر قتل شد.

پس از کشته شدن بندگانگ ای جی ، بندگانگ جاور در توییتی نوشت: “من از عشق قدردانی می کنم اما دلسوزی نمی خواهم ، می دانم چه چیزی با این سرزمین همراه است ، فقط به خانواده عج احترام بگذارم.” اواخر شب گذشته (30 نوامبر) ، Javar ادای احترام به Bandgang Paid Will را در اینستاگرام نوشت ، جایی که او در مورد برادری آنها صحبت کرد.

بندگانگ جاور نوشت: “بفهمید كه چگونه همه ما برادر شدیم اما خون از ما نزدیك نشد” “حتی اگر ما هر روز صحبت نکنیم اگر من شما را برای برخی از sh * t ضربه بزنم شما پاسخ می دهید اگر من را برای برخی از sh * ti وجود دارد ، هیچ وقت سوالی نبود. هر وقت من با گنبد شوخ طبع می شدم یک نابغه و وقتی اشتباه می کردم تو می گفتی من دروغ نمی گویم که چه کاری می کنی. هرگز نمی فهمید که چقدر از مردم قدردانی می کنید تا اینکه آنها از بین بروند. “

ما شاهد از دست دادن تعدادی از رپرها در سال جاری بوده ایم ، به خصوص در ماه های اخیر. ما صمیمانه را به عزیزان Bandgang Paid Will تسلیت می گوییم. چند ادای احترام را در زیر ببینید.

[via][via]