اکنون که لیگ اعلام کرده است که آنها سیاست های تست خود را تغییر داده اند ، برای نوع دیگری از فصل NBA آماده شوید. بیماری همه گیر COVID-19 باعث شده است که NBA و سایر لیگ های ورزشی حرفه ای تغییرات عمده ای را انجام دهند تا خود را فعال نگه دارند و روز پنجشنبه (3 دسامبر) به اشتراک گذاشته شد که NBA بازیکنانی را برای ماری جوانا آزمایش نمی کند. فصل پیش رو

سالهاست که پزشکان و همچنین علاقه مندان به حشیش درباره خواص درمانی و دارویی ماری جوانا اظهار نظر می کنند. بسیاری از بازیکنان تقاضای تغییر لیگ در لیگ را دارند ، مخصوصاً با توجه به اینکه برخی از حشیش برای کمک به بهبود آسیب ها استفاده کرده اند. روزنامه نگار ورزشی بن دوست در توئیتر خود اعلام کرد که اخباری درباره قوانین جدید ماری جوانای NBA توسط منابع در لیگ به او گفته شده است.

ماری جوانا ، NBA ، تست ها
دیوید مک نیو / کارمندان / گتی ایماژ

داوست گفت: “ادامه یک موضوع از حباب اورلاندو ، NBA بازیکنان خود را برای ماری جوانا برای فصل آینده 21-2020 آزمایش نمی کند.” “منابع می گویند این تصمیم تا حد زیادی بر اساس ایمنی COVID است – فقط روشی دیگر برای محدود كردن تماس های غیرضروری. با این وجود ، در لیگ نیز انتظار قابل توجهی وجود دارد كه كل برنامه آزمایش ماری جوانا در آینده نزدیك قرار دارد.”

پس از انتشار اخبار در مورد ادعاهای داست ، وی بازگشت تا توضیح دهد كه منبع وی اظهار داشت كه آزمایش های تصادفی در فصل آینده متوقف می شود ، اما “مجرمان گذشته یا افرادی كه دلیل معقول خود را برای استفاده از مظنون آورده اند – ادامه خواهند یافت.”

طرفداران با این الگوهای رفتاری به شدت عصبانی می شدند و نام جی آر اس اسمیت آنقدر زیاد می شد که او شروع به ترند در توییتر کرد. چند عکس زیر را بررسی کنید.