نکاتی وجود داشته که رومئو میلر شخصیتی خاص در زندگی خود داشته است ، اما اخیراً این شایعات تأیید شده است. طی سالها ، وقتی مردم نام رومئو را درگیر گفتگوهای مربوط به عاشقانه یا روابط می شنیدند ، آنجلا سیمونز به نوعی درگیر این ماجرا بود. به نظر می رسید که دوستان سابق در مورد احتمال قفل کردن اوضاع برای مدتی مخصوصاً در سریال های واقعیت خود معاشقه می کردند بزرگ شدن هیپ هاپ. با این حال ، دنیا شاهد گره گشایی از دوستی آنها بود و هر دو طرف روشن کردند که هیچ علاقه ای برای حرکت به جلو حتی به عنوان آشنایان وجود ندارد.

آنجلا در ماه های اخیر رابطه خود را با بوکسور 33 ساله دانیل “مرد معجزه آسا” جیکوبز به نمایش گذاشته است و رومئو نیز از او پیروی کرده و عکس تعطیلات محبوب شکرگذاری خود و دوست دخترش درو سانگستر را به اشتراک گذاشته است. وی در زیرنویس مجموعه عکسهای خود نوشت: “متشکرم که دعوت شکرگذاری را پذیرفتم ، می توانم از اینdrewsangster استفاده کنم.” “دیروز روز خوبی بود. #Cuffingseason.”

بعداً ، رومئو توسط زونیک پولینز در مورد بانوی جدید خود در حالی که هر دو در حال حضور او بودند ، مورد سال قرار گرفت فاکس روح نشان دادن میلر گفت: “بهتر است آنها را دعوت كنید كه تعطیلات عزیزم را دعوت می كند ، همین! من چهار سال مجرد بوده ام.” “و من به خدا گفتم ، هر چقدر هم که فکر کنم کسی خوب است ، به او اجازه می دهم چه چیزی برای من خوب است. دعای من همیشه از یک نشانه واضح تشکیل شده است زیرا من خیلی پرخاشگر هستم ، به طوری که لئو در من است. بی حرکت و ناظر باشم. “

وی افزود که او مردی است که وقتی به یک زن علاقه مند است مسافت بیشتری را طی کند ، اما به دنبال شخصی می گشت که همان کار را برای او انجام دهد. “درو ، ما مدت طولانی باحال بوده ایم اما پس از ارسال هر ماه کتاب برای خواندن هر ماه در یک بیماری همه گیر ، یک نامه دست نویس با 138 دلیل که چرا خوشحالم که به سادگی با شما ملاقات کردم و آن شام شکرگذاری – فکر می کنم این کاملاً واضح بود. این نشانه من بود ، حداقل برای من. “

همانقدر که آماده لذت بردن از رابطه جوانه زدن خود است ، با احتیاط نیز در حال حرکت است. وی گفت: “با بزرگ شدن در این صنعت اهمیت داشتن حریم خصوصی خود را درک می کنم.” “به خصوص وقتی که صحبت از دوستیابی می شود. بنابراین ، با گفتن این لعنت ، من می دانم که شما خانواده من هستید ، اما این همه چیزی است که خواهید گرفت!”

توضیحات زیر را بررسی کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=6hFCNJaeXbA