ساحل غربی ممکن است تقریباً تیم فوق العاده دیگری داشته باشد. ماه گذشته ، تیم های گلدن استیت واریورز خبر تخریبی مبنی بر غایب بودن کلا تامپسون در این فصل را متحمل شدند. گفته می شود که این ستاره 30 ساله بسکتبال در حین تمرین خود را زخمی کرده و گفته می شود این شدت به قدری بوده که قادر به ایستادن نیست. یک امتحان مشخص کرد که او آشیل خود را پاره کرده است ، بنابراین با حضور یکی از بازیکنان ستاره خود روی نیمکت ، بسیاری امیدوارند که جنگجویان بتوانند از این طریق عبور کنند.

مطابق با ورزشکارشمس چارانیا ، قبل از مصدومیت Klay Thompson ، Warriors به ​​دنبال گسترش تیم با یک ستاره NBA دیگر بود. چارانیا به کامپلکس گفت: “جنگجویان در یک لحظه جیمز هاردن را صدا کردند.” مدیریت بار پادکست گفته می شود که هاردن از قرارگیری خود در هیوستون راکتس ناراضی است زیرا برخی اظهار داشتند او از اینکه مالک تیم ، تیلمان فرتیتتا ، از دونالد ترامپ حمایت می کند ، هیجان زده نیست.

چارانیا گفت: “راکت ها انتظار دارند جیمز هاردن در اردوی آماده سازی باشد.” “او به وضوح به افراد درون هوستون اعلام كرد كه مي خواهد در جاي ديگري يكي از مدعيان باشد. من فكر نمي كنم كه صحبت ها در مورد جيمز هاردن واقعاً پيشرفت كند. ظاهراً برخی امیدوار بودند که سه گانه ای با استف کوری ، کلی تامپسون و جیمز هاردن تشکیل شود ، اما ثمربخش نبود.