راسل وستبروک پس از اعزام به جادوگران واشینتون برای اولین بار در کار خود تغییر شماره می دهد. او اکنون با شماره چهار پیراهن خود بازی خواهد کرد.

راسل وستبروک ، جادوگرانآیکون Sportswire / گتی ایماژ

وستبروک همچنین می گوید که با وجود یک شهر جدید و شماره پیراهن جدید ، او تغییری در شیوه بازی در زمین نخواهد داد: “هنگامی که من روی زمین هستم ، هیچ دوستی ندارم ، من سعی نمی کنم دوستانه باشم ، من به گزارش ESPN ، وی روز شنبه گفت: “من می خواهم الاغ کسی را لگدمال کنم. وقت ندارم که دست بدهم و همه این کارها را انجام دهم. من وقت آن را ندارم و هرگز آن را تغییر نمی دهم.

اوایل این هفته وستبروک با جان وال معامله شد.

“از کجا می خواهی شروع کنم؟” وستبروک در پاسخ به این سوال که در مورد او بیشتر سو mis تفاهم شده است “خوب گوش کن ، من فکر می کنم نکته اساسی در این مورد 90٪ است ، 100٪ حتی درست نیست.

“از آنجا که بسیاری از اوقات ، چیزهایی که ساخته شده است ، مردم در واقع من را نمی شناسند تا بتوانم در مورد من یا آنچه در مورد من هستم یا آنچه را که به آن اعتقاد دارم بگویم. … بزرگترین چیز برای من فقط نوع رفتن و خودم بودن ، که آسان است ، زیرا خودم هستم ، می توانم اصیل ، وفادار و فهمیده باشم. بدیهی است که من ساده ترین مرد برای درک نیستم ، تماشای بازی ، هر آنچه که مردم فکر می کنند. “

در حالی که عدد صفر توسط ویزاردز بازنشسته نشده است ، اما توسط یکی از محبوب ترین بازیکنان فرانچایز ، گیلبرت آرنااس پوشیده شده است.

[Via]