DJ Akademiks پلت فرم خود را به یکی از موفق ترین مارک های هیپ هاپ تبدیل کرده است و گرچه ممکن است چهره ای بحث برانگیز باشد ، اما همیشه از سختی ها رونق می گرفت. از زمان بازگشت به سال 2017 ، آکادمیکس به عنوان بازیگر در نمایش گفتگوی هیپ هاپ روزمره “مبارزه روزمره” یک کارمند مجتمع بوده است. آکادمیکس از جو بودن تا استار تا وینو ، تعداد زیادی از هم میزبانان را در کنار خود داشته است که به موفقیت های مختلفی رسیده است.

چند ماه گذشته یک زمان تلاش برای نمایش بود زیرا Akademiks به دنبال برخی اظهار نظرها در مورد Chrissy Teigen به حالت تعلیق درآمد. آک سرانجام در مورد اخراج شوخی کرد اگرچه در پایان ، او دوباره به برنامه بازگشت و از سخنانش عذرخواهی کرد. امروز ، آكادميكس سراغ Twitch خود رفت و مخاطبان خود را خطاب قرار داد ، و آنچه را كه مدتي بسياري به آن مشكوك بودند تأييد كرد. از اواسط ماه دسامبر ، “مبارزات روزمره” دیگر متوقف خواهد شد ، در حالی که آکادمیکس به طور دائم مجتمع را ترک می کند.

آك از مدت زمان حضورش در مجتمع تشكر كرد و گفت وي به ويژه مي خواهد از نادسكا براي كارهايي كه به عنوان مجري برنامه انجام داده تشكر كند. مفسر هیپ هاپ همچنین در مورد نحوه مدیریت مجتمع اوضاع فردی گیبس صحبت کرد و گفت که احساس می کند محل کار خودش حمایت مناسبی از او نشان نمی دهد. آكادميكس همچنين احساس مي كرد كه او و مجتمع در جهات مختلفي حركت مي كنند و هم اكنون بهترين زمان براي ترك كردن است.

دی جی آكادمیكس خاطرنشان كرد كه او از یك ماه قبل با این تصمیم آشنایی دارد اما می خواست قبل از هر كاری صبر كند تا همه چیز نهایی شود. با حرکت به جلو ، آکادمیکس مطمئناً نمایش های جدید و فعالیت های رسانه ای در آستین خود خواهد داشت.