ما مطمئن نیستیم که آیا این کارت را در کارت Bingo 2020 خود دارید یا خیر ، اما Dionne Warwick در حال چرخاندن رپرها و کف زدن به وندی ویلیامز چیزی نبود که در لیست ما باشد. فقط چند روز دیگر ، وارویک 80 سالگی خود را جشن می گیرد و او با گذاشتن انگشتان توییتر خود برای پرواز روزانه شمارش معکوس را برای روز بزرگ خود سپری می کند. آیکون “این همان چیزی است که دوستان برای آن هستند” اخیراً پس از کمی سرگرمی با هزینه Chance The Rapper و The Weeknd توجه ها را به خود جلب کرده است و ما کاملاً مطمئن هستیم که او موافقت کرده است که در آینده در آینده با Chance همکاری کند. دیون وارویک بار دیگر به یک موضوع پرطرفدار در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است و این بار پس از آن است که وندی ویلیامز را به جای خود قرار داده است.

در اپیزود اخیر برنامه گفتگوی خود ، وندی ویلیامز تصمیم گرفت کمی درباره این نماد موسیقی گپ بزند. ویلیامز نه تنها به تبادل نظرهای شوخ طبعی وارویک با هنرمندان اشاره کرد ، بلکه همچنین در مورد چگونگی ضربه خواننده به اتهام ماری جوانا در سال 2002 صحبت کرد. “خاله دیون می داند که چگونه ارتباط برقرار کند و [her niece] بریتانی همان جا است که همه فیلترها را به او می دهد و قبل از ارسال آن را بررسی می کند [it] وندی گفت: “این یک چیز عالی است.” “من فکر می کنم اگر شما یک فرد در یک سن خاص هستید ، به شبکه های اجتماعی احتیاج دارید و باید بعضی اوقات پایین بیایید و با این بچه ها صحبت کنید ، نه با آنها ، با آنها. اما شما به شخصی در خانواده خود احتیاج داشتید تا مطمئن شوید که درست از آب در می آیید. “

ویلیامز گفت: “به خاطر دارید چند سال پیش ، خاله دیون در فرودگاه میامی متوقف شد و سعی داشت به جرسی برگردد و می دانید که جرسی اکنون جوانه دارد. اما ، میامی” جوان “است. “TSA خاله دیون را متوقف كرد و یك لوله رژ لب را باز كرد و چهار ببخشید ، ببخشید ، 11 مفصل از قبل نورد شده. اوه بله ، آنها سگ را روی آن سوار كردند ، علف هرز بود … بله ، او هنوز هم است [enjoying marijuana]. بعد از نیمه شب ، کمی جوانه ، کمی شاردون. “

وارویک در توییتر خود هشدار جدی به وندی داد.

وارویک در توئیتی نوشت: “دوستی به من هشدار داد که وندی ویلیامز وقت زیادی را برای صحبت با من سپری نمی کند.” “من با برنامه او همراه شدم تا آخرین دقایق صحبت او در مورد من را بدست آورم و مانند گذشته به نظر می رسد قادر به صحبت بدون سو comments نیت نیست. امید من این است که نام من از صحبت کردن یا فکر کردن توسط او خودداری کند چند سال پیش این مکالمه انجام شد تا به او اطلاع داده شود که به هیچ دلیلی نیازی به گفتن نام دیون وارویک نبوده است و یا وجود نخواهد داشت. من معتقدم که برای جلب توجه احتیاج نیست.

او همچنین به وندی گفت “مگس های بیشتری را با عسل بیشتر از سرکه بگیرد” و یک شکلک دلقک را کنار گذاشت. توییت های او را در زیر ببینید.