دیزنی + به افتخار تولد 44 سالگی فقید چادویک بوزمن ، مقدمه جدیدی از مارول را در پلنگ سیاه که بازیگر نقش پادشاه T’Challa را بازی می کند.

باب ایگر ، مدیر اجرایی دیزنی روز یکشنبه در توییتر نوشت: “برای همه طرفداران # پلنگ سیاه: اواخر امشب فیلم را در # دیزنی پلاس تماشا کنید ، برای احترام ویژه به کسی که همیشه نزدیک و عزیز قلب ما بود و خواهد بود.”

معرفی جدید هنر مفهومی را از نشان می دهد پلنگ سیاه و همچنین فیلمهایی از کارهای بوزمن در کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی، انتقام جویان: جنگ بی نهایت ، و انتقام جویان: بازی آخر.

به نقل از T’Challa: “در زمان بحران ، عاقلان پل می سازند در حالی که خردمندان موانع ایجاد می کنند.”

پس از چهار سال نبرد با سرطان روده بزرگ ، بوسمن در اوایل سال جاری از دنیا رفت. بیانیه ای که در آن زمان در شبکه های اجتماعی وی خوانده شد ، گفت: “یک مبارز واقعی ، چادویک در همه کارها استقامت کرد و بسیاری از فیلمهایی را که خیلی دوست داشته اید برای شما به ارمغان آورد.” “از جانب مارشال به دا 5 خون، آگوست ویلسون پایین سیاه ما راینی و چندین مورد دیگر ، همه در حین و بین جراحی های بیشمار و شیمی درمانی فیلمبرداری شده اند. “

بوزمن نوشت: “همچنان مراقب ما پادشاه باشید. تولدت مبارک. دلم برایت تنگ شده است.” پلنگ سیاه Costar Michael B. Jordan ، در اینستاگرام.

Black Panther 2 انتظار می رود در سال 2022 اکران شود.

[Via]