طرفداران و مخالفان او سالهاست که درباره زندگی و مشکلات قانونی Tekashi 6ix9ine اطلاعات زیادی دارند ، اما کارگردان ویکرام گاندی امیدوار است قبل از اینکه شخصیتی بدنام در تاریخ رپ باشد ، بیشتر از چگونگی توسعه چرخش موی رنگین کمان بیشتر نشان دهد. گاندی سکان دار مستند هولو بود 69: حماسه دانیل هرناندز جایی که او و تیمش داستان زندگی شخصی رپر را از روزهای کار در بودگا محلی خود به عنوان یک کودک به اشتراک گذاشتند تا خودش را تبدیل کند ، همانطور که گاندی توصیف کرد ، “به یک هیولا”.

گاندی گفت: “من جوانی را می بینم که باهوش ، باهوش و بینش زیادی در مورد چگونگی مشهور کردن خود داشت.” صفحه شش. “او خیلی گرفتار هیولایی شد که خلق کرد.” در این مستند ، دوستان سابق هرناندز که قبل از تبدیل شدن به “Tekashi 6ix9ine” در کنار او بودند ، گفتند که تشخیص هرناندز از شخصیت رپ او دشوار شده است.

گاندی افزود: “دنی شخصیتی از Tekashi 6ix9ine را با طرز تفكر جنایی ، ارزش تكان دهنده ، یك روش پوچ گرایانه در نگاه به جهان اختراع كرد.” “او ترول نهایی را ایجاد کرد که می توانست به جوانان دسترسی پیدا کند و از نظر احساسی همه را تحریک کند.” مدیر 6ix9ine آمده است که می گوید این مستند “کلاه” است.

حتماً مصاحبه ما با سابق 6ix9ine را بررسی کنید: Sara Molina Talks 6ix9ine: دختر آنها ، شکست روابط گذشته و موارد دیگر.

[via]