دکتر آنتونی فاوسی از کارگروه ویروس کرونا ویروس کاخ سفید می گوید ماه ها طول می کشد تا کودکان به واکسن COVID-19 دسترسی پیدا کنند.

آنتونی فاوسی ، واکسناستخر / گتی ایماژ

“ماهها می گذرد. و دلیل آن این است که به طور سنتی وقتی وضعیتی مانند یک واکسن جدید دارید ، می خواهید اطمینان حاصل کنید ، زیرا کودکان و همچنین زنان باردار آسیب پذیر هستند ، “Fauci به مجری NBC چاک تاد گفت با مطبوعات دیدار کنید. “بنابراین ، قبل از استفاده از آن در کودکان ، می خواهید اطمینان حاصل کنید که درجه ای از اثربخشی و ایمنی را دارید که در یک جمعیت بزرگسال ، به ویژه یک جمعیت بزرگسال و طبیعی ایجاد شده است.”

در مورد جمعیت عمومی ، دکتر Moncef Slaoui ، رئیس عملیات Warp Speed ​​، می گوید كه آمریكایی ها می توانند از 11 دسامبر دسترسی به واكسن را شروع كنند: تصویب ، “گفت اسلاوی. “بنابراین من انتظار دارم که شاید روز دو پس از تصویب در 11 یا 12 دسامبر باشد.”

فاوسی می گوید حتی به کسانی که قبلاً از بیماری COVID-19 بهبود یافته اند نیز توصیه می شود که واکسن بزنند: پاسخ آنتی بادی آنها ، آنها در واقع نشان دادند که قبلاً آلوده شده بودند و به طور کامل بهبود یافته بودند. “فاوسی گفت. “و در زمان مطالعه واکسن ، آنها در واقع خوب و طبیعی بودند ، و حال آنکه هنوز واکسینه شده اند.”

Moderna و Pfizer واکسن ها را با بیش از 90 درصد کارایی اعلام کرده اند.

[Via]