وقتی در یک انتخابات شکست می خورید ، دفتر را ترک می کنید. به طور معمول همه چیز اینگونه کار می کند ، با این حال ، از آنجا که دونالد ترامپ از پذیرش رسمی امتناع ورزیده است ، آمریکایی ها در سراسر کشور اظهارات اخیر وی را به عنوان نشانه پیشرفت می دانند.

همانطور که توسط گزارش شده است اخبار فاکس، دونالد ترامپ اظهار داشت که اگر دانشکده انتخاباتی به جو بایدن رأی دهد ، دفتر را ترک خواهد کرد. اگرچه این جمله به همان اندازه واضح است که گفته می شود “وقتی فردا خورشید طلوع می کند” ، ترامپ اظهار داشت که به دلیل اینکه از دست داده است ، دفتر خود را ترک خواهد کرد ، نشانه استقبال از انتقال مسالمت آمیز است. با این حال ، رئیس جمهور بار دیگر به ادعای کلاهبرداری گسترده رای دهندگان اشاره کرد ، اگرچه به نظر نمی رسد سیستم قضایی با گفته های وی موافق باشد.

هنگامی که خبرنگار در مورد شکرگذاری از رئیس جمهور س wasال شد که آیا وی پس از رأی گیری در کالج انتخاباتی از سمت خود خارج می شود ، وی پاسخ داد ، “مطمئناً خواهم کرد. شما می دانید که من این کار را خواهم کرد. “او همچنین در مورد نبردهای حقوقی خود در چندین ایالت اظهار نظر کرد ،” خیلی چیزها [are] در حال حاضر و 20 ژانویه اتفاق می افتد. “

ترامپ افزود: “پذیرفتن این کار بسیار سخت خواهد بود.” وقتی ترامپ در مورد نامزد شدن در سال 2024 از او س askedال شد ، اظهار داشت: “من هنوز نمی خواهم با 2024 صحبت کنم.” با این حال ، به نظر می رسد که رئیس جمهور هنوز معتقد است که قرار است نتایج انتخابات سال 2020 را لغو کند.