دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا ، در اواخر مدت کمی در تنگنا قرار گرفت و فکر کرد که او فقط انتخابات ریاست جمهوری را از دست داده و در 20 ژانویه کاخ سفید را ترک خواهد کرد. پرزیدنت ترامپ خیلی راحت با این نتایج برخورد نکرد زیرا او مدام دموکرات ها را به تقلب در رای دهندگان متهم می کند و ادعا می کند غیرممکن است 80 میلیون نفر به جو بایدن رأی داده باشند. تاکنون رئیس جمهور و تیم حقوقی وی هنوز هیچ مدرک قانع کننده ای ارائه نکرده اند ، این بدان معناست که احتمالاً تلاش های وی باید زودتر از موعد به پایان برسد.

در این بین ، ترامپ در زمین گلف ناامیدکننده است. رئیس جمهور زمین گلف خود را در استرلینگ ، ویرجینیا برگزار می کند و روز پنجشنبه ، ترامپ سفر خود را انجام داد تا بتواند یک دور سریع وارد شود. خوشبختانه کسی در آنجا حضور داشت تا از بدترین لحظه او فیلمبرداری کند. در کلیپ زیر از طریق TMZ ، می توانید ترامپ را ببینید که توپ را قبل از گفتن “من از این سوراخ پادشاه متنفرم” به درون آب فرو می برد.

ترامپ در دوران ریاست جمهوری خود زمان زیادی را در زمین گلف گذرانده است ، بنابراین کنجکاو است که به نظر می رسد نمی تواند از خطرات جلوگیری کند. به هر حال ، این زمین گلف او است و همچنین مکانی است که ساعتهای بی شماری را در آن گذرانده است. واضح است که رئیس جمهور اگر می خواهد دور دیگری را برگزار کند ، دفعه بعدی باید تمرینات اضافی انجام دهد.

خوشبختانه برای او ، عدم نیاز به رئیس جمهور بودن او را به اوقات فراغت در جهان می رساند.

دونالد ترامپ

تاسوس کاتوپودیس / گتی ایماژ

[Via]