علی رغم این واقعیت که ما در اواخر ماه قرار داریم ، احساس ماه نوامبر به خصوص طولانی است. این بیشتر به دلیل انتخابات اوایل این ماه است که جو بایدن را به عنوان برنده پیش بینی کرده است. متأسفانه برای آمریکایی ها ، ترامپ حاضر به قبول شکست ، طرح پرونده های قضایی و خواستار بازشماری مجدد در ایالت های خاص نبوده است.

طی چند هفته گذشته ، امتناع ترامپ از قبول و اجازه دادن به تیم بایدن برای شروع روند انتقال خود ، نگرانی هایی را ایجاد کرده است. بین دست زدن به ویروس کرونا ، واکسن و به طور کلی امنیت ملی ، اقدامات ترامپ طی چند هفته گذشته تهدیدهای جدی علیه آمریکا بوده است.

امروز ، اداره خدمات عمومی رسماً امضا كرد تا اجازه دهد روند انجام شود. امیلی مورفی ، GSA نامه را به جو بایدن خطاب کرد و به او اطلاع داد که می تواند با انتقال به جلو حرکت کند.

مورفی فاش کرد که او نسبت به تصمیم خود تهدیدهایی علیه امنیت خود و خانواده اش داشته است.

“من می خواهم از امیلی مورفی در GSA به خاطر فداکاری و وفاداری پایدار به کشورمان تشکر کنم. او مورد آزار و اذیت ، تهدید و آزار قرار گرفته است – و من نمی خواهم شاهد این اتفاق برای او ، خانواده اش یا کارمندان GSA باشم.” او توییت کرد. “پرونده ما به طور قاطع ادامه دارد ، ما مبارزه را ادامه خواهیم داد ، و من معتقدم که پیروز خواهیم شد! با این وجود ، به نفع کشورمان ، من به امیلی و تیم او توصیه می کنم آنچه را باید انجام شود با توجه به پروتکل های اولیه انجام دهیم ، و به تیم من گفته اند که همین کار را انجام دهد. “

علی رغم عدم پذیرش رسمی ، این ممکن است نزدیکترین چیزی باشد که شاهد خواهیم بود ترامپ به طور علنی ل