کازانوا در معرض خطر حبس شدن تا پایان عمر خود است ، زیرا در رابطه با حذف باند غیرقابل لمس باند ملت ملت گوریل سنگین روبرو است. این زن 34 ساله به قتل و قاچاق مواد مخدر و همچنین چندین اتهام مربوط به اسلحه گرم متهم شده است.

دیشب ، کاس خود را تسلیم کرد و پس از بازداشت هفده نفر از همرزمان ادعایی اش ، به مقامات تسلیم شد.

Swaggy Jazzy ، دوست دختر دیرینه خواننده رپ ، پس از گذراندن آنچه او گفت یکی از سخت ترین شبهای زندگی اش است صحبت می کند و برای مدت طولانی به طور بالقوه با مرد خداحافظی می کند.

جازی ، نام اصلی جاسمیر کوربت گفت: “شب گذشته طولانی ترین ، بدترین و احساسی ترین سواری زندگی من بود که با شوهرم سوار شدم تا خودم را تسلیم کنم و می دانم که در برابر چه چیزی قرار دارد.” “من فقط می خواستم او را در آغوشم بگیرم و خراش برگشته است (مثل اینکه او مرا دوست دارد) برای همیشه در آن لحظه اما او قوی ترین مردی است که من می شناسم و یک چیز در مورد کاس این است که او از مشکلاتش فرار نمی کند مانند او با آنها روبرو می شود مرد. ما از این عبور خواهیم کرد. هر آنچه را می بینی باور نکن! “

ویدئوی ضمیمه شده ، کازانوا لحظاتی قبل از ورود به حوزه را برای تسلیم نشان می دهد. او خداحافظی خود را با سوگی جازی می گوید ، به او می گوید که “او را مانند یک غذای پخته شده” دوست دارد و روحیه خوبی دارد.

جازي افزود: “شوهر من بي گناه است تا زماني كه جرمش ثابت شود ، هميشه اين را بخاطر بسپاريد و ما خواهان جنگ براي آزادي او هستيم.” “من تو را دوست دارم عزیزم و کاسی مانند تو ما را دوست داشت و من هنوز 2×2 مرگ را تکرار می کنم.”

Cas رایگان