آژانس رایگان تاکنون پر از شگفتی بوده است ، مخصوصاً وقتی صحبت از لس آنجلس لیکرز می شود. تاکنون تیم به ظاهر بهتر شده است زیرا بازیکنانی مانند وس متیو ، مارک گاسول ، مونترزل هارل و حتی دنیس شرودر را اضافه کرده است. آنها همچنین بازیکنانی مانند راجون روندو و دوایت هوارد را از دست داده اند اگرچه در حال حاضر به نظر می رسد تیم خوب خواهد بود. آنها همچنین دنی گرین را به OKC Thunder معامله کردند که پس از آن او را به فیلادلفیا 76ers برای آل هورفورد تبدیل کرد.

یکشنبه شب ، به نظر می رسد گرین هنگام رفتن به IG Story خود و انتشار تصویری از آنتونی دیویس ، با انتشار “او را دوست دارد !!! البته ، بسیاری از طرفداران احساس می کردند که این شاخصی است که AD تمدید قرارداد خود را با لیکرز امضا کرده است ، اگرچه گرین به سرعت متوجه خطای خود شد و داستان IG را پایین آورد.

انتظار می رود AD کاملاً با لیکرز دوباره امضا کند ، هرچند هنوز در مورد شرایط معامله بین او و تیم بحث می شود. دیویس اعلام کرد که نمی خواهد حداکثر قرارداد را امضا کند ، زیرا هیچ تضمینی وجود ندارد که این تیم لیکرز بتواند 5 سال پایین تر از تیم باشد ، به خصوص با پیر شدن لبرون.

آن را در HNHH قفل نگه دارید زیرا مطمئن خواهیم شد که تمام آخرین اطلاعات مربوط به نمایندگی رایگان را برای شما به ارمغان می آوریم.

آنتونی دیویس و دنی گرین

کوین سی کاکس / گتی ایماژ