در اوایل این ماه ، به نظر می رسید که دنیس بیدوت و لیل وین پس از تأیید تکان دهنده وین از دونالد ترامپ ، آن را ترک کرده اند. اما از زمان انتخابات به نظر می رسد که این دو نفر می توانند همه چیز را مرتب کنند. در حالی که این دو نفر به طور کامل اعلام نکردند که دوباره با هم هستند – یا واقعاً از هم جدا شده اند ، دنیس یک اظهارنظر نسبتاً متشکرانه درباره آخرین پست اینستاگرام وین ارائه داد. بنابراین ، احتمالاً ایمن است که فرض کنیم اگر آنها در واقع از هم جدا شوند ، کارها را حل کرده اند.

شب گذشته لیل وین به اینستاگرام رفت و اعلام کرد که برای جشن شکرگذاری به جامعه خود باز خواهد گشت. “او نوشت: فردا من به مردم و شهری که مرا تربیت کرده است باز خواهم گشت. “اگر در اورلئان هستید ، کلیسای سنت چارلز یا جفرسون لطفا از پیوند موجود در بیوگرافی من دیدن کرده و برای تحویل بوقلمون ثبت نام کنید. خانه ی تو.”

طبیعتاً پست وی با انبوهی از نظرات طرفداران روبرو شد و از کمک خیرخواهانه وی تعریف و تمجید کردند. اما یک نظر به طور خاص از بقیه برجسته شد:

در اوایل ماه نوامبر ، پس از آنکه وین همسویی خود را با دونالد ترامپ اعلام کرد ، طرفداران متوجه شدند که بیدوت دیگر Tunechi را در اینستاگرام دنبال نمی کند. علاوه بر این ، او همچنین از طریق توییتر یک پیام رمزآمیز ارسال کرده بود و به نوعی از مشکلات زندگی اش اشاره می کرد. وی نوشت: “من آنگونه که دوست دارم زندگی می کنم و همانگونه که دوست دارم دوست دارم.” “من یک عاشق هستم و نه یک بک سبک تر که آنها می سوزند. من یک آتش ابدی و عشق سوزان هستم ، یا با برنزه شدن ، سوختگی درجه 3 را ترک کنم ، یا عاشق بمانم و بمیرم.”

خوشبختانه وین و بیدوت هر دو دوباره یکدیگر را دنبال می کنند و در شبکه های اجتماعی تعامل می کنند.