چند روز پیش Denzel Curry خبرساز شد وقتی که بسیار صریح در مورد احترامی که در حال حاضر به عنوان یک خواننده رپ احترام می گذارد صحبت کرد – به قول خودش “بزرگترین کاری که تاکنون انجام داده است”. اکنون ما حتی ایده بیشتری در مورد آنچه او با پروژه بعدی خود آماده می کند ، داریم و این ممکن است یک بار برای همیشه ثابت کند که آیا این خوداظهاری واقعا سزاوار است.

جزئیات آلبوم جدید Denzel Curry Melt My Eyez ، آینده خود را ببینید
تصویر: Rich Fury / گتی ایماژ برای Coachella

مسلم است ، ما مطمئن هستیم که ZUU emcee خود را در برابر بزرگانی مانند Rakim ، Jay-Z و دیگران در گروه GOAT قرار نمی دهد ، اما لازم به ذکر است که کاری در دهه گذشته یکی از نوآورترین رپرها برای ایجاد خط بوده است. هر یک از افت های آلبوم او مسیر خلاقیت همیشه در حال پیشرفت را بهبود بخشیده و به نظر می رسد LP بعدی او نیز به همان اندازه التقاطی خواهد بود. او صبح امروز در جریان پرسش و پاسخ طرفداران از طریق توییتر نوشت: “صدای آلبوم با همه آلبوم های دیگر من متفاوت است” و ادامه داد: “این آلبوم از احساسات من ناشی می شود و تهیه کنندگان من همیشه می خواستم با آنها کار کنم و که از اولین آلبوم با آنها کار کردم. “

او یک سری پاسخ دیگر به پیروان کنجکاو را رد کرد که باعث شکست بیشتر آلبوم شد ، آلبومی که او رسماً از آن نام می برد ذوب کن چشمم ، آینده ات را ببین ، به نظر می رسد وقتی که در آینده نزدیک افت می کند. از ویژگی ها – “فقط خواننده ها و یک خواننده رپ همین است” – حتی به چیزی که به طور کلی پروژه را الهام می گیرد – “… ترکیبی از آنچه در حال حاضر در جهان می گذرد و فیلم های Akira Kurosawa با توشیرو میفونه” – واضح است که دنزل یک بار دیگر نشان خواهد داد که حداقل بیشتر آنچه که روز گذشته درباره آن انجام می داد دارای برخی شایستگی ها بود. زمان نشان خواهد داد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آلبوم آینده خود ، در مکالمه توییتر که دنزل کاری با پیروان خود داشت در زیر صحبت کنید ذوب کن چشمم ، آینده ات را ببین: