دنزل کاری ناامید شده است. او مدت زیادی در صنعت بوده است و هنوز احترامی که شایسته اوست را کسب نمی کند. او یکی از داغ ترین غزل سرایان در رپ مدرن است و شدت و احساسات او بی نظیر است. او می تواند در اطراف بسیاری از رپرهای پر سر و صدای امروز رپ محافل کند. اما هنوز ، به دلایلی ، او هنوز عمیقاً در خوابیده است.

همه اینها برای رسیدن به بومی فلوریدا است که برای چندین هفته در رسانه های اجتماعی باز شده است.

او این هفته وحشتناکترین افشاگری خود را انجام داد و اذعان کرد که دیگر از رپ لذت نمی برد و “جرقه” او در حال خاموش شدن است.


جیسون مندز / گتی ایماژ

دنزل در توئیتر گفت: “احساس کردم که موظف هستم گه های اعتیاد به مواد مخدر را ایجاد کنم ULTIMATE و SUMO زیرا در نمایش ها دیوانه می شود و این شعر جنون آمیز است. ، در مورد تغییر بین آن زمان و حال در موسیقی خود صحبت می کند و به ظاهر روحیه او را القا می کند. “همه افراد قادر به درک نبوغ و نفوذ من نیستند ، اما بچه ها من را درک می کنند.”

وی در ادامه توضیح داد که چرا از بازی هایی که در صنعت موسیقی انجام شده خسته شده است ، فاش کرد که احساس می کند به دلیل ارتباط با XXXTentacion متاخر ، فقط مورد علاقه مخصوصاً هنگام مصاحبه است.

زلترون گفت: “مردم نمی توانند بگویند که چطور واقعاً کار می کنند و کاملاً رک و پوست کنده احساس می کنم خیلی کم لطف شده ام و از آن مریض هستم.” “مصاحبه ها فقط با من صحبت می کنند تا از زندگی جاهس س askال کنند … برادر اگر آنها واقعاً می خواستند او را بشناسند باید از او می پرسیدند که اینجا چه بود که واقعاً برای خودش صحبت کند. چند سال است که باید احترام بگذارم سزاوار.”

سرانجام ، او گفت: “من از رپ کردن متنفرم. من سرگرمی خود را که در اتاقم انجام دادم تماشا کردم که تبدیل به چیزی شد که دیگر حتی نمی توانم از آن لذت ببرم زیرا همه نظر دارند. من در دوره ای زندگی می کنم که شما چند آهنگ خوب می سازید و سپس می میرید در این صورت Fuck افسانه ای بودن […] این صنعت موسیقی مزخرف است. من باید یک بازی احمقانه برای من انجام دهم تا بتوانم موفق شوم ، این دیگر در مورد موسیقی نیست ، اگر تعادل رپ آگاهانه همراه با هر چیز دیگری که امروز پخش می شود را خواهید شنید. “

امروز به دنزل عشق بفرست. به او بگویید شما طرفدار هستید و از همه کارهای او در موسیقی قدردانی می کند.