امسال به طور کلی برای غزل سازی بسیار عالی بوده است – بیش از این دسته انباشته نامزدهای بهترین رپ آلبوم گرمی نگاه نکنید. اما برای همه اهداف ، همه گیری مدار رادیویی را کاملاً تغییر داده و باعث شده است تف تفاله میله ها به طور موقت منسوخ شود. گرچه اراده وجود دارد ، راهی وجود دارد – و امروز Reason of TDE راهی برای آوردن سبک جدید آزاد به توده ها پیدا کرده است. درست است ، این دقیقاً یک جلسه رادیویی به خودی خود نیست ، اما با چنین خشکسالی گسترده ای از قافیه شعر آزاد ، بیش از اندازه کافی است.

همکاری با Audiomack برای آنها برکت غرفه سریال ، Reason زمان کمی را در غواصی در ساز کوبه ای تلف می کند. او تف می کند: “به یاد داشته باشید که در گوشه و کنار ، احساس برگشت ، واقعیت ها را از دست داده اید” “Let it take it back n *** a، hustle like Nip but ain’t nuthin like you rap n *** as / more Nipsey، cause if you fuck with my hustle then I slap n *** as / TMZ watchin” n *** a، TDE poppin، this soul n *** a – فریاد بزن به سولو. “

وی توصیه می کند: “این جملات را به خاطر بسپارید.” “همه به طور یکسان صدا دارند ، بنابراین تصویر آلوده است / همان جریان ، همان جریان ، ما آن را کلیپرز و لیکرز می نامیم / از یک بلوک که n *** به عنوان مراکز پاپ و بچه ها منگنه می شوند / گه می شوند ، یک ذهن پایدار و من فقط اجازه می دهم بی روح، بی جان.” در این مرحله ، واضح است که بازی قلم Reason یکی از قدرتمندترین دارایی های اوست و از دیدن اینکه رپر TDE همچنان به عنوان یک ترانه سرا ادامه می یابد ، تعجب نکنید. برای او ، بدن سازی این “Bless The غرفه” یک روز دیگر در دفتر است. خودتان آن را بررسی کنید و صدا را خاموش کنید آغازی نو یکی از آلبوم های مورد علاقه شما در سال است؟

https://www.youtube.com/watch؟v=n7lbNUn_kwg