اگر شب گذشته درگیری تایسون / جونز را داشتید ، مطمئناً ارزش پول خود را داشتید. بین هجوم اجراهایی که مردم در خانه احساس می کردند در کوآشلا و تفسیر اسنوپ داگ حضور دارند ، این مسابقات باعث برجسته سازی موارد برجسته و میم می شود. این ناک اوت نیت رابینسون بود که در سراسر جهان تأثیراتی برجای گذاشت.

افراد مشهور از سراسر هیئت مدیره به اینستاگرام رفتند تا به این درگیری واکنش نشان دهند. جیم جونز در حالی شوکه شد که ریک راس قبل از شروع خندیدن منتظر بیدار دیدن رابینسون بود. حتی پس از آن ، راس پس از # چالش #NateRobinson برای Robinson تشویق کرد اینترنت را طوفانی کرده است.

کریس براون نیز در گفتگو صحبت کرد ، هرچند حرف های کمی برای ارائه داشت. در عوض ، وی در حالی که نفس نفس می زد ، ویدئویی از خودش را تماشا می کند که در یک تلویزیون عظیم با یک پوزخند از گوش به گوشش ، مبارزه را تماشا می کند. “براو …” ، براون این پست را نوشت در حالی که مثل بقیه از قهقهه می خندد. وی بعداً برای خود یادداشتی از کسانی که نیت رابینسون را آموزش داده است به اشتراک گذاشت.

در حالی که نیت رابینسون برای روزهای آینده خط خطی باقی خواهد ماند ، او در پی از دست دادن خود ، اوایل امروز بیانیه ای صادر کرد. بازیکن سابق NBA از همه به خاطر آرزوهای خوبشان تشکر کرد ، علی رغم اینکه دعوایی که بر روی یادداشتی که دوست داشت خاتمه نیافت.

واکنش کریس براون را در زیر بررسی کنید.