از زمان آشکار شدن بارداری خود با یک دوست پسر دوباره ، London On Da Track، Summer Walker مانع از دادن طرفداران خود نشده است دست اندازها شب گذشته ، واکر در یک جریان زنده اینستاگرام جست و خیز کرد تا کودک خود را هنگام رقص ، آشپزی و گوش دادن به آهنگ های R&B کلاسیک برجسته کند. طرفداران بخش نظرات را تحت فشار قرار دادند ، بارداری او را هجوم آوردند ، به او تبریک گفتند و از سلیقه به ظاهر عالی موسیقی او تعریف کردند.

روز سه شنبه ، پس از آزادی او رولینگ استون مصاحبه با اریکه بادو ، واکر یک سری از عکسها را به اشتراک گذاشت و در کنار پدر کودکش قرار گرفت. این زوج جلوی آینه ژست گرفتند – لندن شکم او را در دست گرفته و گردنش را می بوسد. این پست ، برای طرفداران تعجب آور بود که در مورد اینکه آیا این دو حتی هنوز با هم دوست نیستند یا نه ، مه آلود بودند. همین ماه گذشته ، واکر اعلام کرد که در استوری اینستاگرامش “رسماً مجرد” است.

وی نوشت: “در نهایت شما باید نوعی فكر در مورد خودتان بدهید. این برای من حداقل است.” اندکی پس از آن ، خواننده “Over It” فاش کرد که او فرزند اول خود را باردار است ، با اعلامیه ای غافلگیرانه از طریق اینستاگرام در 20 نوامبر. او عکسی از خودش را با لباس باریک و راه راه به اشتراک گذاشت ، و دست انداز خود را با یک رشته شکلک های فرشته در زیر.

در صورت از دست دادن مصاحبه موزیسین های On Musicists در بالا بین واکر و اریکا بادو ، داستان کامل را اینجا بخوانید.