ممنوعیت جدید موقت در ورزش های تماسی در سانتا کلارا باعث شده است که ورزشکاران سانفرانسیسکو 49ers بدون میدان برای چند هفته آینده هم زمین داشته باشند و هم تمرین کنند. این دستور جدیدترین تلاش برای کنترل ویروس کرونا در منطقه است.

49ers ، COVID-19تئارون د هندرسون / گتی ایماژ

در این دستورالعمل آمده است: “تمام فعالیتهای تفریحی كه شامل تماس بدنی یا نزدیكی با افراد خارج از خانه فرد باشد ، از جمله تمام ورزشهای تماسی ، بطور موقت ممنوع خواهد بود”. “مردم می توانند به ورزش و تفریح ​​در فضای باز ادامه دهند که در هر زمان فاصله اجتماعی می تواند حفظ شود.”

49ers در حال حاضر قرار است در جریان محرومیت در 7 دسامبر برابر Buffalo Bills و 13 دسامبر برابر تیم فوتبال واشنگتن ، بازی های خانگی انجام دهند.

“[This] جیمز ویلیامز ، مشاور شهرستان سانتا کلارا ، گفت: “موقتاً فعالیتهایی را که نیاز به تماس مستقیم جسمی یا تعامل در سانتا کلارا دارند ، به حالت تعلیق در می آورند.” بنابراین ، این بدان معنی است که برای آن تیم ها ، آنها نمی توانند بازی کنند یا تمرین کنند. با شهرستان تماس مستقیم داشته باشید. “

49ers اعلام نکرده اند که چگونه اخبار را مدیریت می کنند. NFL در طول فصل با مشکلات ناگهانی ویروس کرونا مواجه شده است ، از جمله به تعویق انداختن یک بازی شکرگذاری ، اوایل این هفته.

تیم های فوتبال ایالت استنفورد و سن خوزه و همچنین سن خوزه کوسه های NHL نیز تحت تأثیر دستورالعمل های جدید قرار خواهند گرفت.

[Via]