دز برایانت یکی از بهترین گیرنده های وسیع NFL در زمان حضور خود با کابوی های دالاس بود. متأسفانه ، برخی از مصدومیت ها او را مجبور به ترک بازی برای چند سال کرد ، اگرچه اکنون ، او دوباره بازگشته است ، این بار با بالون های ریونز. چند هفته پیش ، برایانت رسماً به عنوان عضوی از تیم تمرینی خود با Ravens امضا کرد. پس از چند بازی در چرخش 53 نفره ، برایانت به عضو کامل تیم ارتقا یافته و در نتیجه پاداش جدیدی دریافت کرد.

برایانت این آخرین موفقیت را در توییتر جشن گرفت و در آنجا نشان داد که قرارداد جدید خود را امضا می کند. او با لبخند بزرگی روی لبش گفت: “رسماً با 53 امضا شد … فراتر از تشکر.”

انتظار می رود که با پایان فصل ، برایانت و کلاغ ها رقیب واقعی باشند ، هرچند واضح است که AFC فوق العاده رقابتی است ، این بدان معناست که کلاغ ها هنگام پیشبرد فصل باید مراقب باشند. در حال حاضر ، تیم مجبور شده است بازی خود را مقابل پیتسبورگ استیلرز به روز سه شنبه موکول کند ، به دلیل COVID-19.

صرف نظر از این ، برایانت انگیزه دارد تا از فرصت جدید خود حداکثر استفاده را ببرد و ما نمی توانیم منتظر دیدن چند نمایشنامه برجسته از او باشیم.

دز برایانت

پاتریک اسمیت / گتی ایماژ