بحث های گرمی فقط با گذشت ساعت بیشتر شده است و دریک در مورد احساساتش در مورد هنرمندان له شده چند ایده را بیان می کند. دیروز (24 نوامبر) ، آکادمی ضبط نامزدهای جوایز گرمی 2021 را به اشتراک گذاشت و تقریباً بلافاصله رسانه های اجتماعی با انتقادات نه تنها طرفداران ، بلکه نوازندگان روشن شدند. موارد استثنائی قابل توجهی وجود داشت که همچنان به عنوان خبرها تبدیل می شدند ، و دریک اظهار داشت که به عنوان یک فرهنگ ، ما باید اعتبار خود را به نمایش های جایزه مانند این نشان دهیم.

دریک ، گرمی ، نامزدهای 2021 ، نمایش های جایزه ، آکادمی ضبط ، آخر هفته
جان فیلیپس / استرینگر / گتی ایماژ

“من فکر می کنم که ما باید اجازه ندهیم که هر ساله با قطع ارتباط موسیقی تأثیرگذار و این جوایز شوکه شویم و فقط بپذیریم که آنچه در گذشته بالاترین شکل شناسایی بود ، ممکن است دیگر برای هنرمندانی که اکنون وجود دارند و کسانی که بعد از آن می آیند مهم نباشد. ، “رپر را نوشت. “مثل خویشاوندی است که مدام انتظار رفع آن را دارید اما آنها فقط نمی توانند روش خود را تغییر دهند.”

دریک ادامه داد: “روز دیگر من گفتمtheweeknd قفل آلبوم یا آهنگ سال همراه با بی شمار فرضیه های منطقی دیگر بود و هرگز به این ترتیب پیش نمی رود.” “این زمان خوبی برای کسی است تا چیز جدیدی را شروع کند که ما بتوانیم به مرور بسازیم و به نسل های بعدی منتقل کنیم.” وی سپس از Lil Baby ، Pop Smoke ، PartyNextDooor و Popcaan به عنوان تنها چند هنرمندی نام برد که مستحق اعتبار بیشتری بودند.

برخی از افراد اشاره کردند که نمایش های جوایزی مانند BET Awards ، BET Hip Hop Awards و Soul Train Awards که موسیقی رپ ، هیپ هاپ و R&B را تهیه می کنند وجود دارد ، اما ما فقط باید منتظر بمانیم تا دریک ببینیم ” “چیزی برای فرهنگ در آینده ایجاد می کند. در ضمن ، همه ما بی صبرانه منتظر خواهیم ماند پسر عاشق گواهی شدهرها کردن.

دریک ، آخر هفته ، گرمی ، لیل عزیزم ، استوری اینستاگرام
اینستاگرام
Drake ، Pop Smoke ، Lil Baby ، Party Next Door ، Popcaan ، Grammy ، ضبط آکادمی ، نامزدها ، نمایش های جایزه ، داستان اینستاگرام
اینستاگرام