این فصل را برای یک نشت دیگر دریک آغاز می کند. مشخص نیست که آیا Drizzy کاهش می یابد پسر عاشق گواهی شده به عنوان یک هدیه تعطیلات به میلیون ها طرفدار خود ، اما در همین حال ، به نظر می رسد که ما هنوز یک نشت دیگر از مغول OVO داریم. ما شاهد بوده ایم که آهنگ های دریک به طرز مرموزی در طول این سالها ظاهر شده اند ، اما در سال 2020 بازتاب زیادی داشته است. آهنگ ها شامل “Rollin” ، “Don’t Let Me Fall Asleep” با PartyNextDoor ، “Stay Down” با Busta Rhymes ، یک آهنگ مرجع برای دکتر دره سم زدایی، همکاری با ردی ریچ ، و اخیراً در ژوئن ، “صدا 42 / به من احتیاج دارید”.

در روز چهارشنبه (25 نوامبر) ، یک آهنگ منتشر نشده دیگر از Drake با عنوان “Come Back To Me” به طور ناگهانی در سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی ظاهر شد. “اشکالی نداره ، بگو اشتباه کردی / منو دوست داری ، عشق فقط محو نشه / اشکالی نداره ، دلتنگم، “Drake croons در آهنگ آهسته سوز و عاشقانه. طرفداران در شبکه های اجتماعی به هم پیوسته اند و حدس می زنند که این آلبوم چه زمانی ضبط شده است و برای چه آلبومی ، اما ما این تصمیم را به شما می دهیم.

ما می دانیم که شما از اینکه “Come Back To Me” را در اینجا به اشتراک نمی گذاریم ناامید شده اید ، اما در یافتن آهنگ در Twitter یا SoundCloud مشکلی نخواهید داشت.