دریک در حال ساخت آخرین دوره خود است و اطمینان حاصل می کند که همه چیز برای انتشار آلبوم جدید خود در حرکت است پسر عاشق گواهی شده در ابتدای سال آینده.

به دنبال اعلام عمده وی که CLB در ژانویه 2021 اکران خواهد شد ، Drake شروع به تحریک تاریخ انتشار جدید در ماه دسامبر کرده است ، که می تواند برای موسیقی جدید یا بیشتر با مارک Nike باشد. انتشار آلبوم مرموز بوده است ، اما از نگاه آنچه اتفاق می افتد ، بومی تورنتو نگاهی درون نگرانه به آثار قبلی خود دارد و آنها را با هم ترکیب می کند تا شاهکاری را ارائه دهد که تمام زندگی حرفه ای او تا به امروز را در بر می گیرد – یا حداقل این شور و نشاط بسیاری است که طرفداران از تریلر آلبوم دریافت می کنند.

شب گذشته ، دریک با کمی هوشمندی در شبکه های اجتماعی قرار گرفت ، بازی را در عنوان خود رها کرد و همچنان به بازاریابی خود ادامه داد ، یک قلب را به موهای خود تراشید و فشار را حفظ کرد.

دریک در اینستاگرام نوشت: “زندگی می تواند در یک عکس خوب به نظر برسد اما ما در عکس زندگی نمی کنیم فقط اطلاعات را می دانیم.” در تصویر ، او یک کت پفکر آبی به تن دارد و لبخند بزرگی بر لب دارد ، اما شاید همه چیز آنطور که به نظر می رسد نیست.

این درسی است که همه باید یاد بگیرند. در شبکه های اجتماعی ، صرف نظر از اینکه این مخاطب زیاد است ، شما تصویری را به مخاطبان خود ارائه می دهید. دریک ممکن است میلیون ها طرفدار داشته باشد که او را دنبال می کنند اما همه می توانند این نکته را در نظر بگیرند و دریابند که در شبکه های اجتماعی ، شما همیشه تصویر خود را دقیق می کنید.

چه کسی برای آلبوم جدید دریک آماده است؟