مایک تایسون روز شنبه برای یک مسابقه بوکس بازنشسته شد که چشم میلیون ها ورزش دوست را به خود جلب کرد. البته ، تایسون یکی از افسانه ای ترین بوکسورهای تاریخ است و با شخصیت برقی خود ، هرگز نمی دانید چه اتفاقی می افتد به محض اینکه پا به آن حلقه بگذارد. در پایان ، تایسون به مصاف Roy Jones Jr رفت و داوران تصمیم گرفتند که این تساوی مساوی شود. برای بسیاری از هواداران ، واضح بود که تایسون در حقیقت برنده شد ، اگرچه تساوی وقتی منطقی به نظر می رسد که بدانید چگونه تبلیغ کنندگان احتمالاً در حال برنامه ریزی برای یک بازی برگشت هستند.

در مورد درآمد او از این مبارزه ، مشخص است که تایسون و جونز جونیور به خوبی جبران می شوند. به گفته جد گودمن در توییتر ، تایسون و جونز هر دو فقط برای حضور در این نمایشگاه 1 میلیون دلار درآمد کسب می کنند. با این حال ، آنها می توانند خیلی بیشتر از آنچه گزارش می شود سود کسب کنند اگرچه براساس دستمزدهای اعلام شده ، تایسون فقط یک روز پرداخت هفت رقمی را انتخاب کرد.

شاید عجیب ترین تحول در اینجا این باشد که جیک پل و نیت رابینسون فقط 600 دلار برای جنگ خود درآمد کسب کردند. برخی گفتند که این صرفاً یک اشتباه تایپی بوده و آنها 600 هزار دلار درآمد کسب کرده اند اگرچه گودمن خاطرنشان می کند که پول و رابینسون در درجه اول از درآمد PPV پرداخت می شوند ، این بدان معناست که در نهایت درآمد آنها بسیار بیشتر خواهد بود.

نیازی به گفتن نیست که این حتی برای همه طرف های درگیر موفقیت آمیز بود ، حتی اگر رابینسون فقط 600 دلار برای ناک اوت دریافت کند.