تراویس اسکات امسال فقط تعداد کمی آهنگ منتشر کرده است ، از جمله “FRANCHISE” که اخیراً با موسیقی Young Thug و MIA منتشر شده است ، همچنین “THE SCOTTS” با Kid Cudi و “The Plan” برای کریستوفر نولان اصول. با وجود تقویم آزادی نامنظم ، تراویس موفق شد یکی از تأثیرگذارترین هنرمندان کل سال باشد ، صرفاً از طریق همکاری خلاقانه خود با برخی از بزرگترین شرکتهای جهان.

در نمایه جدید Forbes ، موفقیت اخیر بازاریابی تراویس با مارک هایی مانند مک دونالد ، نایک ، سونی و … زیر ذره بین قرار گرفته است زیرا این نشریه می بیند که انتظار می رود رپر از هر معامله چه درآمد کسب کند و به جهانیان ثابت کند La Flame یکی از موفق ترین سالها را از نظر کاملاً کسی در جبهه پول سازی داشته است.


Mateusz Wlodarczyk / NurPhoto از طریق گتی ایماژ

گزارش شده است که اخیراً معامله وی با Sony برای PS5 اعلام شده است که قبلاً 1 میلیون دلار به این هنرمند خسارت وارد کرده است. با این حال ، وقتی همه چیز گفته شد و تمام شد ، او به دنبال حدود 20 میلیون دلار از این معامله است که احتمالاً در نهایت شامل یک کنسول با مارک تجاری مشترک و یک بازی طراحی شده توسط تراویس است.

گفته می شود که تاییدیه McD وی حدود 5 میلیون دلار به دست او رسیده است. در طرف ، تراویس یک دسته کالا برای جشن گرفتن این همکاری منتشر کرد که در واقع درآمد او را سه برابر کرد و حدود 15 میلیون دلار درآمد کسب کرد.

در مورد نایک ، فوربس تخمین می زند که معامله وی سالانه حدود 10 میلیون دلار برای وی به ارمغان بیاورد. کمپلکس خاطرنشان می کند که قرار گرفتن در معرض Nike بسیار گران است ، اما به همان اندازه که خودش را به عنوان یک شرکت بزرگ برای فروش در بازار تقویت می کند ، ارزش خود را برای مارک های دیگر بالا می برد.

https://www.youtube.com/watch؟v=U-yNi9YsmDY

این ویژگی همچنین شامل برخی اطلاعات در مورد مارک الکلی آینده Cvis توسط تراویس ، اطلاعات بیشتر در مورد آلبوم آینده وی است مدینه فاضله، و بیشتر.

[via] + [via]